צפו: ראש מועצת הגוש הנבחר עלה להר הבית עם פעילי המקדש להודות ולהתפלל

צפו: ראש מועצת הגוש הנבחר עלה להר הבית עם פעילי המקדש להודות ולהתפלל

שלמה נאמן, ראש מועצת גוש עציון הנבחר ואחד מפעילי המקדש הבולטים, עלה להר הבית ושם הודה על בחירתו, והתפלל להצלחתו ולהצלחת כל תושבי גוש עציון.
“אנחנו מודים לה’ על הבחירה”, אמר נאמן בהר הבית, “ומקבלים את זה כשליחות עליונה לניהול חבל ארץ. בעזרת השם”. “שהשם יצליח את דרכנו ואת דרכו של עם ישראל” התפלל נאמן בהר הבית, והודה לציבור הבוחרים שנתנו בו את אימונם. גם בנאום הניצחון במטהו, זכר נאמן והעלה את הר הבית בראש שמחתו, וקרא להתחבר מהגוש אל נצח ירושלים.
שלמה נאמן נמנה על פוקדי הר הבית המתמידים וחבר “אוצר המקדש”. גם בשבוע האחרון ערב בחירתו לא ויתר נאמן ועלה להר להתפלל ולבקש על הצלחתו.

שלמה נאמן בהר הבית. צילום: מטה ארגוני המקדש
לפני חודשים מספר הקדיש נאמן ספר תורה לבית הכנסת שייבנה בהר הבית. את ספר התורה כתב נאמן לציון זכייתו לעלות לארץ ישראל. ברקמת הספר כתב נאמן כי “ספר תורה זה מוקדש לבית הכנסת אשר יקום בהר הבית”. ו”הספר שייך למשפחת נאמן, כרמי צור, תשע”ז, יובל לשחרור הר הבית, וחצי יובל לעלייתנו ארצה”.
במטה ארגוני המקדש מברכים על בחירתו של פעיל המקדש שלמה נאמן לראשות המועצה ומציינים כי עצם בחירתו של עוד פעיל מקדש לתפקיד ציבורי, מקדם בשלב נוסף את דרישת המקדש. כמו כן, במטה מקווים להצלחתו, ומייחלים כי יגשים את משאלתו להעלות ולעלות בראש ציבור בוחריו להר הבית, בדרך להגשמת ייעודי המקום ובניין בית המקדש שיבנה שם.

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית