270,000 ש”ח לשיפוץ כיתות עבור נוער נושר בבית אל

270,000 ש”ח לשיפוץ כיתות עבור נוער נושר בבית אל

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב, סייר במועצה המקומית בית-אל. אבואב שוחח עם מנהלי מוסדות החינוך, הקשיב להם ופירט את יעדי המשרד ואף אישר אץ הבקשה לשיפוץ מבנים שיתנו מענה לנוער נושר.

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב, סייר במועצה המקומית בית-אל. אל המנכ”ל התלווה, מנהל מחוז ירושלים, מאיר שמעוני. בביקור, ביקשה המועצה המקומית שמשרד החינוך ישפץ את כיתות האתגר במועצה. לאור הבקשה, אישר אבואב את השיפוץ, שכן המבנים המשופצים ייתנו מענה מיטבי לנוער הנושר מהיישוב וסביבתו. יצוין שכיתות אתגר מונעות נשירה, מסייעות לילדים מתקשים, ומאפשרות להם להגיע לבגרות מלאה. הלמידה בכיתות אתגר מתבצעת באופן אישי, בקבוצות קטנות. בנוסף,בכיתות אלה קיים מסלול טכנולוגי ייעודי, עבור מי שלא השיג תעודת הבגרות.

צילום: דוברות משרד החינוך

הסיור במועצה המקומית בית-אל היה במסגרת סיורי השטח שמקיים המנכ”ל אבואב, ואת פניו קיבל ראש מועצת בית-אל, מר שי אלון. אבואב שוחח עם מנהלי מוסדות החינוך, הקשיב להם ופירט את יעדי המשרד. התפתח דיון מעניין על מחוייבות כל השותפים לקידום ההישגים בתחומי הליבה, בדגש על השפה האנגלית, לצד העמקת בתי החינוך בלימודים התורניים.

הסיור הניב את התובנות הבאות:

  • יש לשפץ את כיתות האתגר במועצה.
  • מערכת החינוך בבית-אל הניחה תשתית ראויה לקידום התכניות הלאומיות.
  • ניתן דגש איתן לביצוע התכנית הלאומית שמקדם שר החינוך לקידום האנגלית המדוברת.
  • ישנו יישום מרשים של התכנית הלאומית של המשרד לחינוך לערכים.

אבואב הודה לראש המועצה ולאנשי החינוך של בית-אל: “מנהיגי החינוך בבית-אל פועלים מתוך שליחות עמוקה ואמונה שלמה בחשיבות החינוך, ובחינוך לערכים. אני רואה כאן מולי את כל שדרת הניהול של המועצה, ורואה את האופטימיות השורה בכם, את השליחות והאמונה בדרך, ומתפעל. תודה לכם”.

חדשות בנימין כתבה ראשית