25,000 תלמידים יפתחו את שנה”ל בבנימין

25,000 תלמידים יפתחו את שנה”ל בבנימין

במועצה האזורית מטה בנימין מתכוננים לפתיחת שנה”ל ביום שישי הקרוב. למעלה מ25,500 תלמידים במסגרות השונות ייכנסו בשערי מוסדות החינוך, ממעונות ועד תיכונים ואולפנות. מועצת מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה בישראל, ומונה כ70,000 תושבים המתגוררים ב45 יישובים שונים ברחבי המועצה.
1750 ילדים במעונות, 6000 בגנים, 13,000 תלמידים בבתי הספר היסודיים, 1300 בחטיבות הביניים ו-3500 בעל יסודי. כ-2000 תלמידים ייכנסו לראשונה בשערי בתי הספר ויעלו לכיתה א’.
בנוסף, בית ספר חדש ייחנך בישוב נחליאל, ייחנך גם גן תקשורת חדש בישוב מעלה מכמש וגן שיקומי בעפרה.

תלמידי בית ספר. צילום באדיבות pixabay

במועצת מטה בנימין חונכים גם מספר פרויקטים חינוכיים חדשים השנה: פרויקט “ניצנים”, צהרונים מסובסדים לכיתות א’-ב’ ולילדי גנים. פרויקט שמירה על טבע והנוף בשיתוף איגוד ערים שומרון, בו תינתן הדרכה בבתי הספר לתלמידי כיתות ו’ בנושאים הקשורים לאיכות הסביבה וסביבה ירוקה. פרויקט חונכות, מיזם של המשרד לפיתוח הפריפריה שמפעיל מערך שלם של חונכים לקבוצות ילדים לבתי הספר וגם חונכות פרטנית.

חיה לוי, מנהלת מחלקת חינוך יסודי ומ”מ מנהל האגף: “אני מודה לעובדי אגף החינוך שעשו לילות כימים בכדי ששנת הלימודים תשע”ח תיפתח כסדרה. מכאן אני גם מוסרת למנהלים ולצוותים החינוכיים שלנו – הכירו בגודל השעה ובגודל המשימה, ראו זאת כמו לגשת לקודש עם הרבה מוכנות יראה ענווה והרבה שמחה”.

אבי רואה, ראש מועצת מטה בנימין בירך את עובדי אגף החינוך והצוותים החינוכיים לקראת פתיחת שנה”ל ואמר כי “בתקופה האחרונה עקבתי אחר עבודת אגף החינוך שלנו ואכן ראיתי שליחים מסורים שדבקים במשימתם להכין היטב את שנת הלימודים הבאה, את המוסדות השונים ואת הקרקע לקראת כניסתם של עשרות אלפי תלמידים בשערי המוסדות. באגף החינוך עמלו רבות על מנת שההורים והילדים יוכלו לקבל את המורים והצוותים החינוכיים הטובים ביותר. אני מאחל לכולם שנת לימודים פוריה ונעימה”.

חדשות בנימין כתבה ראשית