״אתמודד על ראשות המועצה האזורית מטה בנימין”

״אתמודד על ראשות המועצה האזורית מטה בנימין”

ישראל גנץ, סגן ראש המועצה הנוכחי הכריז על התמודדותו לראשות מועצת בנימין בהודעה שפרסם היום בדף הפייסבוק שלו. במקביל להכרזתו, עשרות ראשי וועדים מיישובי בנימין פרסמו מכתב תמיכה פומבי בגנץ לראשות המועצה.


“אחרי שנים של צבירת ניסיון בתפקיד סגן ראש המועצה והיכרות מעמיקה עם הצרכים של היישובים והתושבים, החלטתי לצאת אל המסע הזה ולבקש את אמונכם להנהגת המועצה” כותב  גנץ.
“אני חי את בנימין, את חבל הארץ הנפלא הזה יום יום שעה שעה ומכיר היטב לעומק, כל יישוב, כל קהילה, כל בית כנסת וכל מועדון.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

ישראל גנץ. יחצ

אני בא כדי לתת את כל כולי, לקדם כאן את ההתיישבות, להיות מעורב ללא הפסקה בכל הצרכים היום יומיים ופשוט לעבוד קשה למענכם: בתחבורה, בחינוך, בתנועות הנוער, בגני המשחקים, בתרבות, בניקיון ובכל מה שיצעיד קדימה את איכות החיים של כולנו כאן בבנימין.
ארתום את כל ניסיוני כדי לדחוף את מקבלי ההחלטות בממשלה להשקיע, לפתח, לבנות ולקדם את היישובים.
בעזרת ה’, יחד, נצעיד את ההתיישבות בבנימין צעד גדול קדימה”

במקביל מקבל גנץ תמיכה משמעותית מעשרות ראשי וועדים ביישובי בנימין המפרסמים הודעת תמיכה פומבית במועמדתו לראשות המועצה:
“אנחנו צריכים להעמיד בראשות המועצה מועמד בעל ניסיון ובעל יכולת מוכחת שיצעיד את המועצה קדימה” כותבים היו”רים ומוסיפים: “ראש המועצה נדרש להיות עם חזון, ראייה לעתיד, קשרים טובים עם מקבלי ההחלטות ובד בבד בעל היכרות מעמיקה עם הצרכים של התושבים והפרויקטים בבנימין. ישראל גנץ הוכיח יכולות גבוהות בכל התחומים שהיו תחת אחריותו, יש לו יכולת ביצוע טובה, אך לא פחות מכך, יכולת להביט בראיית מאקרו ארוכת טווח, מה שנדרש כדי להוביל את ההתיישבות בבנימין קדימה”.

זוכה לתמיכה רחבה. צילום: יחצ

יושבי ראש וועדי היישובים חותמים בקריאה: “להירתם, לתמוך ולהביע אמון בישראל גנץ למען ההתיישבות בבנימין”.

ישראל גנץ (40) נשוי לתהילה ואב לשבעה, מתגורר בפסגות. בוגר תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים, תואר שני במינהל עסקים וקורס דירקטורים. במהלך עשר השנים האחרונות שימש חבר במליאת המועצה בבנימין ומאז 2013 בתפקיד סגן ראש המועצה. בתפקידו הוביל גנץ את תנופת הפיתוח בבנימין, בניית עשרות מוסדות חינוך, בניית שכונות מגורים, פיתוח שטחים ציבוריים, קידום פיתוח מערך הכבישים הבינעירוניים ועוד.

>>רוצים להתעדכן בכל מה שקורה קרוב לבית. הצטרפו עכשיו לעמוד הפייסבוק של מקומונט יו”ש

חדשות בנימין כתבה ראשית