תאונת דרכים קטלנית סמוך לצומת גיתי אבישר

תאונת דרכים קטלנית סמוך לצומת גיתי אבישר

לפני זמן קצר אירעה תאונת דרכים קשה בין משאית לרכב פרטי, על כביש 5 בקטע הכביש שבין צומת גיתי אבישר לאלקנה. במקום הרוג ושני פצועים קשה.

לפני שעה קלה, בסביבות השעה 14:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על תאונת קשה בין אוטובוס נוסעים (בקו שרות) לרכב פרטי שנלכד תחת האוטובוס והתלקח, בכביש 5 בין ברקן לאורנית לכיוון מערב. פאראמדיקים שהגיעו בזריזות למקום קבעו את מותה של אשה שנסעה ברכב הפרטי וחובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני עד פינוי הנפגעים לבי”ח שיבא בתל השומר.

בין הפצועים שפונו, נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 50 במצב קשה מאוד, הנמצא בסכנת חיים עם פגיעה רב מערכתית וכוויות נרחבות בגופו, מורדם ומונשם. בנוסף, נהג האוטובוס, גבר כבן 60 במצב במצב קל עם חבלות מפונה לבית חולים בילינסון.

הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים.

צילום: תיעוד מבצעי כב”ה
צילום: תיעוד מבצעי כב”ה

“הגענו למקום תוך מספר דקות וזיהינו רכב לכוד תחת האוטובוס כשהוא בוער,התחלנו מיידית בפעולות כיבוי וחילוץ הלכוד שישב באזור הנהג,האש אחזה במהירות באוטובוס והתפשטה ,סרקנו את הזירה מספר פעמים מחשש ללכודים נוספים באוטובוס” מסר להב צחי בן אהרון מפקד המשמרת, לאחר שהושלמו פעולות הכיבוי על הרכב הפרטי וגם על אוטובוס הנוסעים.

כוחות משטרה במקום ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

חדשות שומרון כתבה ראשית