שערי גלילה לעסק – איך לבחור

שערי גלילה לעסק – איך לבחור

שער חשמלי לחניה פרטית, לחניונים או לעסק נחשב לאמצעי מיגון יעיל ומוכח, בבתים פרטיים ברבים ברחבי המדינה ניתן לראות את השערים החשמליים המאפשרים לשמור ולהגן על הרכב הפרטי, למנוע כניסת זרים למתחם הבית, להקשות על כנופיות גנבי הרכב והם גם מונעים מקרי ונדליזם. כמו כן, השערים תורמים לתחושת הביטחון ולהגנה על הרכוש הפרטי, הם מיועדים גם לסגירת מפתחים בעסקים שונים, בין השאר במוסכים, בחנויות וברשתות קמעונאיות.

מיגון החניה והעסק באמצעות שער חשמלי נגלל

במציאות הביטחונית בה אנו חיים חשוב להתקין אמצעי מיגון יעילים כדי לשמור גם על הרכוש הפרטי ולהגן על הפרטיות, הרכב היקר בחניה והציוד בעסק. חשוב לדעת כי שער גלילה משתלב באופן מושלם בחזית המבנה, הוא עמיד ועשוי מחומרי גלם איכותיים, ניתן לעצב אותו בהתאמה לדרישות ולצרכי הלקוח, ואפשר לשלוט בשער גם מרחוק באמצעות שלט ייעודי או אפליקציה המותקנת בטלפון הנייד.

מומלץ לרכוש את השער מחברה מקצועית ואמינה המציעה שירות בכל הארץ, כדי להתאים את השער לגודל הפתח שיש לסגור חשוב לבצע מדידות מדויקות מאחר ואין מקום לטעויות. צוות מנוסה של חברת הייצור והתקנת השערים מגיע לבית הלקוח כדי למדוד את המפתח, לייעץ ללקוח ולסייע לו לקבל החלטות נכונות. את השער מייצרים משלבי אלומיניום בגלל עמידותו של חומר הגלם בפני קורוזיה ופגעי מזג האוויר.

פרמטרים לבחירת שער גלילה איכותי ועמיד

כאשר מעוניינים לרכוש ולהתקין שערי גלילה לבית או לעסק אין להתפשר על נושא המקצועיות, הבטיחות, רמת השירות, האיכות ורמת הגימור. לכן, מומלץ לערוך סקר שוק מקיף ולהשוות הצעות מחיר מיצרנים שונים, לאחר סינון ראשוני כדאי להתמקד בחברה אמינה ובעלת ותק בענף המציעה פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח ולתקציבו.

באדיבות Pixabay

את השער מייצרים לפי מידה מדויקת ומחומרי גלם עמידים המתאימים לאקלים הישראלי, כאשר השער סגור שלבי האלומיניום לא מאפשרים לראות מה עומד מאחורי השער וכך מונעים מסקרנים להגיע למקום. כמו כן, חשוב לוודא כי השער עמיד בפני חלודה, עומד בתקנים המחייבים וכולל מעצור חירום ובטיחות למניעת אסונות כמו סגירת השער בעת מעבר אדם או רכב.

כמו כן, כדאי לבחור שער חשמלי עם מנגנון ידני המאפשר פתיחה וסגירה של השער במידה ויש הפסקת חשמל באזור. את השער אפשר לצבוע בתנור בהתאם לחזית המבנה וצרכי הלקוח, אפשר לצבוע את השער בגווני הלוגו של העסק.

כאשר בוחרים שער חשמלי לחניה פרטית או לעסק חשוב לבדוק איזה מנוע חשמלי מותקן, את המנוע יש להתאים לתכיפות השימוש בשער ולמשקלו.

התקנה מקצועית ושירות מהיר

לאחר ייצור השער החשמלי צוות מיומן מגיע לבית הלקוח כדי להתקין את השער, התקנה מקצועית מאפשר תפעול יעיל ונוח של השער לאורך זמן רב. בעת בחירת השער חשוב לבדוק האם החברה מציעה שירות בפריסה ארצית רחבה ומענה מהיר לכל בעיה ותקלה.

צרכנות