שזירת פרחים לארועים

שזירת פרחים לארועים

כל אחד רוצה לפנק את האורחים המגיעים לאירוע השמחה שלו, ולתת להם תחושה טובה. הרבה פעמים מחפשים אטרקציה שהאורחים ייצאו ממנה עם מתנה ביד. לכן, צורה טובה לעשות זאת, היא באמצעות עמדת שזירת פרחים. בעמדה יש דליים עם פרחים מסוגים שונים. אנו מציבים בעמדה שוזרת פרחים, שמכינה לכל אחד את הזר האישי שיזמין.

דרך טובה לתת לכולן להרגיש שושבינות:

עמדת שזירת פרחים בחתונה, הינה דרך טובה לתת לכל המשתתפים בחתונה להרגיש כמו הכלה, ולהיכנס לאווירה של החתונה. חלק מהאווירה של החתונה, היא זר הפרחים של הכלה, וסידורי הפרחים הפזורים באולם. דרך טובה להתחפש לשושבינות בחתונה, היא לבוא עם השמלה הלבנה של השושבינות, ולהכין שזירת זר לראש.

אטרקציה מיוחדת לבת מצווה:

כאשר מארגנים את מסיבת בת המצווה, מחפשים אטרקציה מיוחדת לאירוע. אלון לוין שזירת פרחים, הינה אטרקציה מיוחדת עבור בת המצווה. בנות המצווה שוזרות לעצמן זר פרחים ססגוני. אחר כך יכולות להצטלם כל החברות עם זר הפרחים שהכינו לעצמן. דוכן שזירת פרחים, יהווה מוקד אטרקציה בה הבנות יהיו פעילות, ויעבירו זמן איכות של הנאה משותפת פעילה ביחד.

לדוכן שזירת הפרחים שלנו יש אווירה:

עמדת שזירת פרחים לאירועים שלנו, איננה סתם עמדה. אנו מעצבים את העמדה שלנו בצורה מיוחדת. אנו בונים פרגולה סביב העמדה. מעל הפרגולה אנו שמים סכך חלקי העשוי משזירת פרחים. את העמדה אנו מחפים בציפוי של עצי במבוק. השולחנות שלנו עשויים מעץ טבעי. גם המדפים של עמדת הפרחים שלנו, עשויים מקרשים, ובעלי מראה טבעי. בתוך העמדה יש שוזרת פרחים.

לתת אווירה מיוחדת לאירוע בטבע:                 

דוכן של שזירת פרחים לאירועים, תוסיף הרבה מאוד לאווירה של אירוע בטבע. לכל אירוע בטבע יש אווירה מיוחדת. העיצוב המיוחד שאנו נותנים לכל עמדות שזירה שלנו, נותן אווירה טבעית, המשתלבת היטב עם הטבע מסביב. אין כמו לעמוד ליד עמדת שזירת פרחים בחתונה ליד הים, להביט בגלים ולשזור פרחים. כאשר עורכים אירוע ביער, אין יותר טבעי מלהסתובב ביער עם זר פרחים לבן מותאם אישית.

רוצים עמדת שזירת פרחים אקטיבית באירוע שלכם? צלצלו אלינו עוד היום לטלפון מספר:          050-9710166 או כתבו לנו לכתובת מייל: amarelu7@gmail.com  ואנו נחזור אליכם בהקדם.

 

צרכנות