רינה אריאל לרוה”מ: אשר את עליית התנחומים להר הבית

רינה אריאל לרוה”מ: אשר את עליית התנחומים להר הבית

אמא של הנרצחת הלל יפה מקרית ארבע מבקשת מראש הממשלה שיאפשר ביום שלישי השבוע לכל מי שיבוא לנחמם בהר הבית לעלות יחד עמם.באיגרת דחופה ששלחה רינה אריאל לראש הממשלה בעיצומו של ביקורו באפריקה היא כותבת “אני מרשה לעצמי לפנות אליך בדחיפות, באמצע עבודתך המדינית החשובה באפריקה, וזהו היתר שאני לוקחת מרתיחת דמי, דם אֵם, על רצח בתי – הלל הי”ד – במיטתה, ועוד טרם קמנו משבעת ימי האבל.

רינה מבקשת שלא להפריד ולפצל את המנחמים הרבים לקבוצות. אם מאפשרים למאתיים אלף מוסלמים להיכנס יחד למקום, תן גם לאלפית מכך של יהודים לשהות שם יחדיו, העירה.

הלל יפה עם משפחתה בהר הבית - צילום באדיבות גילעד הדרי
הלל יפה עם משפחתה בהר הבית – צילום באדיבות גילעד הדרי

באיגרת דחופה ששלחה רינה אריאל לראש הממשלה בעיצומו של ביקורו באפריקה היא כותבת “אני מרשה לעצמי לפנות אליך בדחיפות, באמצע עבודתך המדינית החשובה באפריקה, וזהו היתר שאני לוקחת מרתיחת דמי, דם אֵם, על רצח בתי – הלל הי”ד – במיטתה, ועוד טרם קמנו משבעת ימי האבל.

“אנו ההורים, והלל היתה עמנו, קשורים להר הבית בכל נימי נפשנו. פקדנו ונפקוד את ההר בכל עת – כי מרגישים אנו שהמעון הזה, בית ה’, הוא הנותן כוח וחיים בכל מעונות ישראל, בכל בית ובכל אתר.

“ומכיוון שרק משם, מהר הבית, מתמלאים כל החסרונות, מכיוון שרק משם תבוא לנו נחמה, אנו מבקשים לקיים עליה אל הר הבית לעילוי נשמתה של הלל, ביום שלישי הקרוב – ויהיו עמנו חברינו ומנחמינו, כ-250 איש ואשה.

“אני מבקשת שבאופן חד פעמי, נוכח הרצח המזעזע – הפוגע בכולנו, ועלי היו כולנה – יותר לנו לקיים אירוע החורג מכללי השיגרה בהר הבית.

“אני מבקשת שלא יחלקו אותנו לקבוצות אלא יינתן לכולנו – כ-250 איש – להיכנס ולעמוד יחדיו במקום אחד בהר הבית, אני אדבר לפני הציבור בקצרה לזכרה של בתי, ועוד כמה דוברים, והכול במסגרת של שעה אחת.

בסיום מכתבה תוהה אריאל בפנייתה לרוה”מ כי “רק עתה קיימו המוסלמים תפילת המונים בהר הבית, 200,000 איש. האם לא יינתן לאלפית מן הציבור הזה – יהודים – לשהות יחד בהר שעה אחת??

חדשות אריאל כתבה ראשית