ראש הסגל בלשכת הממשלה: ” אני הולך להילחם על נתיב האבות כאילו זה הבית שלי”

ראש הסגל בלשכת הממשלה: ” אני הולך להילחם על נתיב האבות כאילו זה הבית שלי”

בשעה שתושבי נתיב האבות מפגינים  בזמן ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתר עילית, בטקס הנחת אבן פינה לגבעה C בעיר. ראש הסגל בלשכתו, יואב הורוביץ,ביקר  בשכונת נתיב האבות שבגוש עציון .

בשעה שתושבי נתיב האבות מפגינים  בזמן ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתר עילית, בטקס הנחת אבן פינה לגבעה C בעיר. ראש הסגל בלשכתו, יואב הורוביץ,ביקר  בשכונת נתיב האבות שבגוש עציון .עם ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, עמי גבירצמן תושב השכונה ומזכ”ל אמנה זאב (זמביש) חבר שהוא גם תושב השכונה.

את הביקור עשו בביתם של משפחת דנהייר שהוא אחד מ-17 הבתים אשר לגביהם פסק בג”ץ כי יש להרוס בתוך מספר חודשים

ראש הסגל סייר בבית ונוכח לגלות את האבסורד של הריסת בית שלם ולא לחתוך את המטר שחורג ונמצא על שטח פרטי. במהלך הביקור אמר הורוביץ, “רק כשאני רואה את הבתים אני מבין אזלת גודל האבסורד. אני הולך להילחם על נתיב האבות כאילו זה הבית שלי והיוזמה לביקור הגיעה בהנחיתו של ראש הממשלה וכי הוא מתכוון לטפל בנושא”

התושבים המפגינים דורשים מראש הממשלה להסדיר מיידית את 17 בתי השכונה ומציאת פתרונות חלופיים לאלו שביתם ייהרס.

צילום: מטה המאבק נתיב האבות.

ראש המועצה האזורית שלמה נאמן אמר:
“אני מודה ליואב הורוביץ שהגיע הבוקר לראות את ההשלכות הקשות  של פסק הדין הלא מתקבל על הדעת במו עיניו.רוצה לקוות שבכוחות משותפים יחד עם ראש הממשלה נמצא פתרון והסדרה לתושבי ובתי נתיב האבות”

עמי גבירצמן, תושב נתיב האבות אמר: “תושבי נתיב האבות דורשים מראש הממשלה מעשים ולא דיבורים, יש לקדם חקיקה לעיכוב ביצוע ההריסה, לקדם הסדרה ובנייה באדמות מדינה שבשכונת נתי האבות שבלב גוש עציון ויפה שעה אחת קודם”

צילום: מטה המאבק נתיב האבות.

ראש הממשלה בביתר עילית: “אנו פועלים על מנת למזער נזקים במסגרת החוק עבור תושבי נתיב האבות”

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום בהנחת אבן פינה בשכונה C בביתר עילית על הפגנה של תושבי נתיב האבות בכניסה לעיר ואמר:

“ראש הסגל שלי יואב הורוביץ היה הבוקר לא רחוק מכאן נתיב האבות, יחד עם ראש המועצה (שלמה נאמן) והתושבים על מנת למזער נזקים במסגרת החוק”.

עוד אמר: “אתמול כינסנו את כל הגורמים, משרדי הביטחון,השיכון והאוצר כדי להעביר בהקדם לחידוש העבודות להקמת היישוב עמיחי למפונה עמונה”

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר בתגובה:
“מעריכים את דבריו של ראש הממשלה ,ועכשיו ממש מקווים שהמעשים בשטח יסדירו את נתיב האבות וישימו סוף לעקירה שקטה של היישובים ולפגיעה אנושה במרקם החיים של 15 משפחות ובבתיהם בלב גוש עציון”

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית