ראש האופוזיציה, ח”כ הרצוג באריאל : “תושבי אריאל ותושבי תל אביב זקוקים לאותה הגנה”

ראש האופוזיציה, ח”כ הרצוג באריאל : “תושבי אריאל ותושבי תל אביב זקוקים לאותה הגנה”

ראש האופוזיציה ח”כ יצחק הרצוג ביקר הבוקר בעיר אריאל ואמר במהלך סיורו : “תושבי אריאל ותושבי תל אביב זקוקים לאותה הגנה. לא ייתכן שהגדר סביב גושי ההתיישבות בנוייה רק בחלקה” הרצוג הוסיף “הגדר סביב אריאל היא לא מותרות. היא חובה ביטחונית שהמדינה חייבת לאזרחיה”.

הרצוג התייחס לסוגיית הבנייה ביהודה ושומרון ואמר :”אם לא ניתן היום להגיע להסכם עם הפלסטינים, לפחות ניתן להפריד בין העמים. אנחנו צריכים לשים גבול שמעבר לו לא בונים, אחרת הסכסוך רק יילך ויחריף. צריך להגן על הגושים עם גדר הפרדה רציפה שתמנע חדירת מחבלים מחד ותמנע בנייה מעבר לגדר מאידך”.

יצחק הרצוג באריאל.צילום דוברות עיריית אריאל
יצחק הרצוג באריאל.צילום דוברות עיריית אריאל

”תכנית ההפרדה שלנו מהפלסטינים נועדה להפריד בין הישראלים לפלסטינים. השלמת גדר ההפרדה סביב גושי ההתיישבות תגן על גושי ההתיישבות מחדירת מחבלים ותאפשר לפלסטינים לקחת אחריות על חייהם מעבר לגדר, כאשר צה”ל נשאר בכל השטח. כך ניצור מציאות של שני עמים נפרדים ולא אחד בתוך השני, ונבטיח את קיומה של ישראל כמדינה יהודית ולא כמדינה ערבית-יהודית”.ציין הרצוג.

אליהו שבירו, ראש העיר אריאל ברך את יו”ר האופוזיציה, ח”כ יצחק הרצוג על הגעתו לעיר אריאל, בירת השומרון ואמר:”יש אמירה חשובה בביקור בעיר אריאל המהווה מוקד התיישבות תוסס ופעיל, עם תושבים הנהנים מעיר משגשגת המספקת חיי אקדמיה וחינוך, חיי תרבות, פנאי, מסחר ורפואה.אריאל היא עיר ואם בישראל, דגל וסמל לציונות המתחדשת”.

חדשות שומרון