קריית ארבע מתחזקת בציוד חדש

קריית ארבע מתחזקת בציוד חדש

שני דפיברילטורים חדשים ותיק החייאה משופר לכונני מד”א בקריית ארבע מנכ”ל מד”א, אלי בין: “מד”א ממשיך להתפתח ללא הרף למען משימת הצלת החיים”

השבוע בוצע עיבוי מערך התגובה המידית במד”א. בגזרת קריית ארבע פועלים 80 כונני-מד”א שקיבלו חיזוק של שני דפיברילטורים חדשים ותיק החייאה משופר לטובת ייעול העבודה ושיפור מהירות התגובה המידית באירועי רפואת חירום. הערכות חולקו בצורה אסטרטגית ברחבי האזור כפי שאמר אייל מור יוסף, פאראמדיק מד”א שקיבל את אחד הדפיברילטורים: “עכשיו אני יכול לתת מענה טוב יותר ממה שנתתי עד היום. מענה שכולל פעולות מתקדמות שיועילו למתן הטיפול הרפואי בזירה. אני שמח על הזכות לקבל את הציוד המתקדם ומודה למד”א על שכלול העזרים והציוד לטובת המטופלים בשטח.

שלמה פטרובר, מנהל מרחב ירושלים במד”א: “ישנה חשיבות גדולה לשיפור הציוד והוספת ערכות שונות לצוותים באזור. הוספת שני הדפיברילטורים ותיק ההחייאה המשופר יהפכו את עבודתנו ליעילה יותר ויעזרו לנו בהענקת סיוע רפואי דחוף איכותי ומהיר יותר. אני מודה לאנשי מד”א על עבודתם והמסירות הגדולה שהם מפגינים.”

שני דפיברילטורים ותיק החייאה חדש לכונני מדא בקרית ארבע – צילום דוברות מדא

מנכ”ל מד”א אלי בין: ” אנו פועלים ללא לאות על מנת לשפר את זמני ההגעה לאירועים ולהעניק טיפול מקיף בזמן אמת בשטח. אני שמח על הוספת שני דפיברילטורים חדשים ותיק החייאה משופר בסניף מד”א בקריית ארבע ומודה לכל הגורמים המעורבים בנושא על שיתוף הפעולה. אנו גאים בצוותים הנהדרים שעושים עבודה מקצועית וחסרת פשרות. מד”א ממשיך להתפתח ללא הרף למען משימת הצלת החיים”.

חדשות אריאל כתבה ראשית