קפיצה חסרת תקדים: עשרות אלפי מטיילים בשומרון

קפיצה חסרת תקדים: עשרות אלפי מטיילים בשומרון

עשרות אלפי מטיילים פקדו מתחילת חול המועד את אתרי התיירות בשומרון. בתיירות שומרון מדווחים על מס חסר תקדים של תיירים מכל העולם בעיקר מיפן וסין המגיעים לפקוד את אתרי התיירות הבולטים בין השאר: הגן הלאומי הר גריזים, הגן הלאומי שומרון העתיקה היקבים ושכונת השומרונים

בקרב התיירים הישראלים אתרי התיירות הפופולאריים הם המרפסת של המדינה בפדואל משם השקיפו המבקרים הרבים לעבר מישור החוף כולו, נהנו מסדנת עפיפונים ומסיורים מודרכים. והר כביר.

צילום באדיבות: תיירות בשומרון

“אנחנו מתרגשים לראות את נהר התיירים השוטף את אתרי התיירות בשומרון” אומר יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון “אלפי תיירים מגיעים לאתרי ההיסטוריה והמורשת אנחנו מזמינים את כל עם ישראל להמשיך להגיע גם מחר להנות מהנופים עוצרי הנשימה מהיקבים עטורי הפרסים מהצימרים הסדנאות והחגיגות בכל רחבי השומרון מצפון ועד דרום”

קורניליה מנורווגיה שהגיעה לבקר ביקב טורא ובהר גריזים: “אני שמחה להיות כאן ולטעום מהיין הנהדר של השומרון”.

אלן מהולנד הוסיפה: “אני שמחה שהגענו לטייל בשומרון יש כאן נופים מדהימים ואנשים נהדרים”.

צילום באדיבות: תיירות בשומרון

על אף הגשם התיירים ממשיכים להגיע לאתרי התיירות בשומרון גם כעת. היום צפוי יום הפנינג בהר ברכה לרגל חנוכת שכונה חדשה, חגיגות 40 שנה לשבי שומרון והגנים הלאומיים פתוחים עם חגיגת סיורים שחקני רחוב ועוד. ועל הר כביר נהנים המטיילים מטעימות יין ביקור במרכז המבקרים החדש סיורים בספארי לפסגת הר כביר ועוד.

כל האתרים יהיו פתוחים למטיילים גם מחר ובצפון השומרון יופיעו סטטיק ובן אל תבורי בפני אלפי בני אדם ויתקיימו סיורים חינמיים לחוות עמק דותן וליער ריחן. פרטים נוספים בתיירות שומרון באתר ובפייסבוק.

חדשות שומרון כתבה ראשית