פרס ירושלים להתיישבות יוענק לראש המועצה האיזורית שומרון

פרס ירושלים להתיישבות יוענק לראש המועצה האיזורית שומרון

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, יקבל בכנס ירושלים ה-15 את פרס ירושלים להתיישבות על פועלו, על מנהיגות ועשייה חברתית ציבורית למען העצמת ההתיישבות בשומרון בפרט, וביהודה ושומרון בכלל.

יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון, יקבל את פרס ירושלים על פעילותו ופעילות המועצה בפיתוח היישובים והתעשייה, על פריצת דרך בקידום התשתיות, הכבישים העוקפים ותוכניות בניין עיר (תב”ע) ברחבי יהודה ושומרון, קליטת משפחות, הפרחת השממה וחיבור עם ישראל כולו ובמיוחד מעצבי דעת הקהל להתיישבות ברחבי יהודה ושומרון.

טקס קבלת הפרס יתקיים ביום שלישי, ה-13 לפברואר 2018, במלון קראון פלזה ירושלים בשעה 17:00. את הפרס יעניק לדגן שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ח”כ ישראל כץ.

דגן, במהלך ביקור השרה שקד בשומרון. צילום רועי חדי

יוסי דגן, בן 37 משבי שומרון, נשוי ואב לשלושה, מכהן בתפקידו כראש המועצה האזורית שומרון כשנתיים וחצי. בתוך זמן קצר מיום היבחרו לראשות מועצת שומרון, הצליח מר יוסי דגן להוביל מאבקים משמעותיים למען ההתיישבות, ולהביא להישגים חסרי תקדים בתחומם. בין השאר הקים מיד אחרי רצח בני משפחת הנקין את אוהל המחאה שבעקבותיו הושגו תוכניות מתאר ל-15 יישובים ברחבי יהודה ושומרון לאחר שנים של הקפאת תכנון, והביא באוהל המחאה האחרון מול בית ראש הממשלה להשגת תקציב לכבישים העוקפים לכל יהודה ושומרון – תקציב בסך 800 מיליון שקלים, כבישים שבהתיישבות מחכים להם מזה 30 שנה וצפויים לשנות את מפת ההתיישבות.

דגן הניף את דגל ההסברה ביהודה ושומרון בהקמת מיזם “שומרון נעים להכיר”, שבמסגרתו הגיעו לשומרון מאות אלפי מטיילים, וכיום מוביל את ההסברה של יהודה ושומרון בפרלמנטים ובממשלות ברחבי העולם. הוא פעל לבניית בתי ספר וגנים, והצליח להגדיל באופן משמעותי את מספר התושבים בשומרון. המועצה האזורית שומרון בהנהגתו מובילה היום את טבלת הגדילה במדינת ישראל.

12 אישים וגופים נוספים יקבלו את פרס ירושלים במסגרת כנס ירושלים של קבוצת בשבע, אישים וגופים שנמצאו ראויים להוקרה בשל תרומתם המשמעותית לעם ישראל, בפעילות ציבורית לאורך השנים.

כנס ירושלים ה-15 יתקיים בכ”ז-כ”ח בשבט תשע”ח, 13-12 בפברואר 2018, במלון קראון פלאזה ירושלים בין השעות 8:30-19:00. הכנס פתוח לציבור הרחב בתשלום.

 

Uncategorized