פותחים שנת לימודים בכל מרחבי יהודה, שומרון, בנימין וגוש עציון

פותחים שנת לימודים בכל מרחבי יהודה, שומרון, בנימין וגוש עציון

שנת הלימודים החדשה נפתחה הבוקר ב-50 בתי הספר של מועצה האזורית בנימין, עם ביקור של שר האנרגיה יובל שטייניץ וראש המועצה אבי רואה בבית ספר רמת מודיעין – חשמונאים. גם בגוש עציון נפתחה שנת הלימודים – כשברקע נסיון הפיגוע ביישוב תקוע

1,200 ילדים עלו השנה לכיתה א’ במטה בנימין – המועצה האזורית הגדולה בישראל, המונה מעל 73,000 אלף תושבים. 20,000 תלמידים החלו את לימודיהם ברחבי המועצה. לאור הגידול המתמיד במספר התלמידים, נפתחו השנה בבנימין שלושה תיכונים חדשים. אגף החינוך עמל רבות במשך חודשי הקיץ כדי שכל תלמיד ילמד בבית הספר שהכי מתאים לו.

במהלך הביקור בירך ואמר שר האנרגיה שטייניץ: “אני מברך את ילדי ביה”ס הנרגשים, הבוגרים והחדשים. אני בטוח שתהנו מחווית הלימודים, תהיו סקרנים, יצירתיים, חברים טובים וילדים מקסימים. אני מאחל לכם שנת לימודים פוריה, מאתגרת ומוצלחת”.

אבי רואה ראש המועצה האזורית מטה בנימין בירך את התלמידים הנרגשים בשנת למידה מוצלחת ופנה אל ההורים בבקשה לקחת לתשומת לב את שיעורי הבית של התלמידים ולהקדיש קצת מזמנם ללימודי הילדים.

צילום: דוברות בנימין

לקראת השנה החדשה הושלמה בנייתם של שני מבני בתי ספר חדשים ומרשימים – אולפנת נריה ובית הספר בנעלה, ונבנו ושופצו עוד למעלה מ-30 מבנים וכיתות חדשות למוסדות החינוכיים בבנימין.

בבית הספר היסודי שביישוב תקוע נערך טקס פתיחת השנה בנוכחות שר התיירות יריב לוין כשלפתע התריעה האזעקה העולה ויורדת על אירוע חריג ביישוב.
לאחר בירור קצר התברר כי מדובר בפלסטיני אשר ניסה לתקוף מתיישב עם מוט ברזל סמוך לתקוע. באירוע לא היו נפגעים, אך הוא בהחלט עלול היה להשפיע על האווירה החגיגית בה נפתחה השנה.

לאור האירועים בתקוע, אמר ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן:
“אנחנו נמצאים ביישוב תקוע שכרגע ספג מתקפה של מחבל בודד ככל הניראה. תודה לאל אין נפגעים חוץ משלושה נפגעי חרדה שגם זה חמור מאוד. כל הכוחות פעלו ופועלים בצורה טובה מאוד. אנחנו מאוד מאוד בונים על הפעולה התקיפה של צבא הגנה לישראל, שלא תאפשר לטרור להרים ראש ואנחנו כאן כדי לוודא שהיישוב מתפתח, שההתיישבות מתפתחת ונבנית. זאת התשובה האמיתית שלנו לכל שכנינו שחושבים שהם יכולים להרים עלינו יד ולגרש אותנו מכאן לא יעזור להם, אנחנו כאן לתמיד”.

חדשות בנימין חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית