עסקה משתלמת: המדריך המקיף למכירת רכב יד שניה

עסקה משתלמת: המדריך המקיף למכירת רכב יד שניה

עולם הרכב בישראל התפתח מאוד בשנים האחרונות ועבר שינויים גדולים שגרמו וגורמים לכל שוק הרכב להיראות אחרת לגמרי. אם בעבר רכב חדש מהחברה היה שמור לעשירים בלבד הרי שהיום הרכבים החדשים הרבה יותר זמינים והרבה יותר נגישים לכולם. בנוסף, נכנסו לחיינו גם חברות הליסינג שמציעות מגוון רחב של סוגי רכבים כרכבים חדשים מהניילונים ורכבים שכבר עברו קילומטר או שנים על הכביש. כפועל יוצא מכך, מכירת רכב יד שנייה הפכה למסובכת ומורכבת הרבה יותר ואם בעבר שוק הרכב יד שנייה היה זמין ונגיש לכולם הרי שהיום מדובר באופציה לא מועדפת על רוב הישראלים.

על מנת למכור את הרכב שלכם אתם צריכים קצת מזל, הרבה סבלנות ובעיקר רכב שפשוט אי אפשר לסרב לו. טיוטה יד 2 למשל זה רכב שאולי כן תצליחו למכור בניגוד לרכבים אחרים שהביקוש שלהם קטן הרבה יותר. עוד סיבה לירידה בשוק הרכבים יד שנייה היא העובדה שאנשים פחות נאמנים לדגם או חברה מסוימת ואם פעם בעל רכב סקודה למשל היה נשאר עם סקודה לאורך שנים הרי שהיום כבר אין את הנאמנות העיוורת הזו לסוג או דגם המכונית. למכור רכב היום זו משימה מורכבת אבל עדיין יש כאלו אשר מצליחים במשימה- גם עבורם זה לא תמיד תהליך פשוט.

רכב.צילום עמיעד טאוב
רכב.צילום עמיעד טאוב

טויוטה יד 2 – לפרסם בכל מקום ולחכות בסבלנות

אם נחזור שוב לדוגמה של טיוטה יד 2 נוכל לבדוק תוך כמה זמן האוטו יימכר במידה ונפיץ את התמונה והפרטים במגוון מקומות כגון אתרים שונים, עיתונות מודפסת, שלט על האוטו וכמובן הרשתות החברתיות. סביר להניח שנקבל טלפונים באופן מיידי אבל הפער בין מתעניין לבין קונה הוא פער לא פשוט ומהרגע של הפרסום עד רגע המכירה בפועל יש מרחק לא מבוטל של זמן ולפעמים אפילו הורדה במחיר. טויוטה יד 2 בדוגמה שלנו זה רכב מצוין, רכב חזק ורכב עמיד ולכן סיכויו גדולים הרבה יותר כאשר הוא עומד למכירה אבל בהחלט אפשר לומר שזו דוגמה לא מאוד מייצגת.

טיוטה היא אחת החברות המצליחות ביותר בישראל, מדובר בחברה שכבשה ישראלים רבים שלא מוכנים להתפשר על האיכות ומוכנים להשקיע סכומים יותר גבוהים מאשר ברכבים אחרים. טויוטה מיצבה את עצמה כחברה יוקרתית שמשווקת לעולם דגמים מפוארים כאשר המכוניות והדגמים שלה הם גדולים ומרווחים. אפשר להגיד הכל על הרכבים שמגיעים לישראל אבל שזה מגיע לחברת ענק כמו טיוטה בהחלט אפשר לומר שהגדמים הטובים ביותר נמצאים גם כאן בארץ הקודש. אם אתם רוצים גם להצטרף למשפחת טיוטה אבל אין לכם את התקציב הדרוש לרכב חדש אתם בהחלט יכולים להשיג לעצמכם רכב יד שנייה אבל את זה כמובן תוכלו לעשות רק לאחר שתמכרו את הרכב שיש ברשותכם.

 

צרכנות