סגירת מעגל: אולם הספורט שנקרא על שם החייל שביקש אותו. דגן: “דניאל היה ספורטאי מצטיין. הקמת האולם חלק מקידום הספורט בשומרון”

סגירת מעגל: אולם הספורט שנקרא על שם החייל שביקש אותו. דגן: “דניאל היה ספורטאי מצטיין. הקמת האולם חלק מקידום הספורט בשומרון”

התרגשות מיוחדת הייתה בסוף השבוע ביישוב צופים בשומרון, כאשר התקיים טקס הסרת הלוט באולם הספורט החדש “היכל דניאל”, על שם סמל דניאל קדמי ז”ל, שנפל במבצע צוק איתן ברצועת עזה.

את הקמת אולם הספורט החדש והמושקע יזמה המועצה האזורית שומרון, ובנתה החברה המרכזית לפיתוח השומרון בעלות של 8 מיליון שקלים. האולם החדש ישמש לפעילויות ספורט שונות. יש בו חדרי חוגים, מלתחות, חדרי שופטים, מחסנים ועוד, והוא יכול לארח גם משחקים מקצועיים וליגות כמו כדורסל וכדורעף.

בטקס הסרת הלוט השתתפו בין השאר: ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, קציני ולוחמי צה”ל חבריו ומפקדיו של דניאל ז”ל, רובי טלמן מנכ”ל החברה לפיתוח השומרון, הוריו של דניאל – בועז ואילנה קדמי ומאות תושבי הישוב.

“שמנו לנו למטרה לקדם את הספורט בשומרון. וזהו צעד נוסף להשגת המטרה הזו” אמר בטקס יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון “אולם הספורט נקרא על שמו של דניאל שהיה ספורטאי מצטיין, התגורר בישוב אך טבעי היה שנקרא את האולם על שמו”.

צילום: מאיר ברכיה, מועצה אזורית שומרון

מדובר בסגירת מעגל מכמה זוויות, כאשר בועז קדמי שעובד בעצמו בחברה לפיתוח השומרון זכה לחנוך את האולם על שם בנו ביישוב בו הוא מתגורר. אבל סגירת המעגל לא הסתכמה בזה, כפי שסיפר בטקס יו”ר מזכירות הישוב חגי מאיר: “לפני כ-7 שנים שוחחתי עם קבוצת בני נוער בישוב על צרכי הנוער ובין היתר דניאל אמר שהוא מאוכזב שאין ביישוב אולם ספורט. החלטנו להקים אולם ספורט, ולאחר מותו של דניאל היה ברור שהאולם יוקדש לזכרו. הוא אמנם לא זכה לראות ולחוות את החלום שלו אבל לפחות המשאלה שלו התגשמה”.

מנכ”ל החברה לפיתוח השומרון רובי טלמן אמר: “האירוע מרגש אותי מכמה סיבות. סיימנו וחנכנו את אולם לזכרו של דניאל קדמי, שמשפחתו היא חלק ממשפחת החברה לפיתוח שומרון. ההנצחה של דניאל חשובה להם מאוד וזו זכות עבורנו להקים את האולם לזכרו. הם משפחה חזקה ומיוחדת שהחליטה להמשיך ולעשות דברים טובים ובכך להנציח את דניאל ז”ל. סיימנו פרויקט בנייה משמעותי שעבדנו עליו כשנה וחצי, מהתכנון דרך הביצוע ועד הסיום ואני שמח לראות אחרי כל העשייה, את האולם עומד על תילו, וכיצד תוכניות ושרטוטים קורמים עור וגידים והופכים לאולם”.

חדשות שומרון כתבה ראשית