נחנך “בית גיל הזהב” המחודש בבית אל

נחנך “בית גיל הזהב” המחודש בבית אל

בשנה האחרונה שיפצה המועצה את בית גיל הזהב בבית אל והשבוע הוא נחנך בטקס מרשים שכלל קביעת מזוזה וערב שירה וסליחות, עם שלישיית שיראדמה, שאחד מחבריה- יוני שרון הוא בן היישוב לשעבר, שהוריו מתגוררים בבית אל.
מועדון גיל הזהב בבית אל פעיל במשך כעשרים שנה. במועדון קיימת פעילות מגוונת של הרצאות, סדנאות וטיולים לחברים. בשנה האחרונה שיפצה המועצה את המועדון והשבוע הוא נחנך בטקס מרשים שכלל קביעת מזוזה וערב שירה וסליחות, שילוב של שירים ופיוטים- יהודי וישראלי, מזרחי ואשכנזי, עם שלישיית שיראדמה, שאחד מחבריה- יוני שרון הוא בן היישוב לשעבר, שהוריו מתגוררים בבית אל.

חנוכת בית גיל הזהב בבית אל.צילום: יעל בן ישר- דוברות בית אל
חנוכת בית גיל הזהב בבית אל.צילום: יעל בן ישר- דוברות בית אל

את הערב כמו את כל פעילות המועדון מימן משרד הרווחה. הפעילות מתקיימת בחסות מחלקת הרווחה של בית אל ועשרות בני 55 פלוס משתתפים בקביעות בפעילות השוטפת. בבית אל, גיל הזהב הוא פלח אוכלוסיה בעל מעמד מכובד, שכן רבים ממייסדי היישוב הם חלק ממנו.

בערב החגיגי ברך ראש המועצה שי אלון את החוגגים, ואחר כך קיבל ברכות בעצמו מאחד התושבים- מר מנחם צברי, שציין כי ראש המועצה נגיש ותמיד דואג לענות לתושב או לחזור אליו. תושב היישוב מר יהודה פינסקי, התכבד בקביעת המזוזה, וכולם נהנו מכיבוד עשיר לו דאגו המארגנות ובראשן אילה כהן- אחראית מועדון גיל הזהב ורינה אידו- מנהלת מחלקת רווחה במועצה.

חדשות שומרון כתבה ראשית