נהג הסעות מקלנסואה חשוד במעשים מגונים בילדים מאזור השומרון

בבית משפט השלום בעיר פתח תקווה הוארך מעצרו של הערבי, תושב אזור  קלנסואה, החשוד בביצוע מעשים מגונים בילדים, מאזור השומרון, עת שימש כנהג ההסעה שלהם מבית הספר לביתם, החשוד מכחיש כל קשר לביצוע המעשים.

אתר חדשות המשטרה PNNS
אתר חדשות המשטרה PNNS

בשבועות האחרונים, התנהלה חקירה מקיפה במחוז ש”י של המשטרה בדבר חשד לביצוע מעשים מגונים מצד נהג הסעות ערבי ישראלי (55), תושב העיר קלנסואה שבשטחים.

החשד עלה כשאם לבת 11, תושבת אחד מישובי השומרון, באה והתלוננה בפני שוטרי התחנה בנושא, לאחר ששוחחה עם בתה, שגוללה בפניה את שהתרחש בזמני הנסיעה עם החשוד מבית הספר לביתה שבשומרון.

האם שלא הסתפקה במתן העדות, פרסמה בנוסף סטטוס ברשת ה-ווטסאפ השכונתית. התגובות לפרסום חשפו  לכאורה כי ישנם למעלה מעשרה ילדים, בטווח הגילאים בין 10-11, אשר נפגעו ממעשים דומים של  החשוד.מאחר ומדובר בקטינים ובמעשים פלילים, נדרשה רגישות וזהירות רבה, על כן, משרד הרווחה באמצעות חוקרי ילדים, שוחח עם הנפגעות הצעירות ודובב אותן, לצד הפעילות המשטרתית, שהתמקדה באותה העת בגביית עדות מהורי הקטינות.

מעדותן של הילדות עולה תמונה מטרידה, החשוד היה נוהג לגעת וללטף את הבנות במקומות מוצנעים שבגופן, בעוד הן משתמשות במכשיר המיקרופון של רכבו, כשבנוסף עולה מן החקירה כי  הנהג החשוד כינה את עצמו “יוסי”, בנסיעותיו עם הבנות, בשל הרצון ליצור קרבה מצד הבנות כלפיו. בעקבות קבלת עדות הנפגעות והוריהם, נעצר החשוד בתאריך 25.11.15, וכאמור בית -המשפט האריך את מעצרו בשנית , לצורך מיצוי חקירה בנושא. החשוד מכחיש כל קשר לביצוע המעשים.

חדשות שומרון