נדחתה העתירה כנגד בניית כביש עוקף נבי אליאס

נדחתה העתירה כנגד בניית כביש עוקף נבי אליאס

בג”ץ דחה את העתירה כנגד סלילת כביש עוקף נבי אליאס הצפוי להפוך עשרות ישובים בשומרון לנגישים הרבה יותר למרכז הארץ. ראש המועצה, יוסי דגן: “לא ניתן לעצור את ההתפתחות של ההתיישבות”.

יוסי דגן ,ראש המועצה האזורית שומרון מי שהקים את אוהל המחאה מול בית ראש הממשלה, והצליח להביא בעקבות כך בין השאר להסכמה על סלילת כביש עוקף נבי אליאס לצד אישורי תב”ע לישובים רבים ביו”ש, הביע את שמחתו: “לא ניתן לעצור את ההתפתחות של ההתיישבות ביהודה ושומרון. לא ניתן לפגוע

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אצל ראש הממשלה נתניהו. צילום: לשכת רוהמ
ראש מועצת שומרון יוסי דגן אצל ראש הממשלה נתניהו. צילום: לשכת רוהמ

באזרחים המתגוררים כאן שגם להם מגיעות תשתיות כמו כל אזרח אחר במדינת ישראל. אנחנו מברכים את בית המשפט ומצפים לראות את הטרקטורים הופכים את השומרון לנגיש יותר מתמיד”.

דגן הודה לשר התחבורה ישראל כץ, למנכ”ל נתיבי ישראל ניסים פרץ, לסגן שר הבטחון הרב אלי בן דהן, לישראל אפריאט – קמ”ט תחבורה המנהל האזרחי, לאלוף יואב פולי מרדכי מתאם פעולות הממשלה ביו”ש, ולראשי הרשויות המקומיות בשומרון, עזרא גרשי עמנואל חננאל דוראני ראש מועצת קדומים יגאל להב מקרני שומרון. ולתא”ל אחוות בן חור ראש המנהל האזרחי. לדבריו “לכל תוצאה טובה צריך שיהיו הרבה מאוד שותפים טובים ואין ספק שכאן היו רבים כאלו”.

כביש עוקף נבי אליאס צפוי לעקוף את נבי אליאס ואת החיבור עם עזון. מצומת צופים עד לקרבת הישוב מעלה שומרון במרחב המועצה האזורית שומרון בהשקעה כוללת של כ – 60 מליון ש”ח.

חדשות שומרון כתבה ראשית נדל''ן