משטרה חדשה בביתר עלית – תחנת עציון

משטרה חדשה בביתר עלית – תחנת עציון

טקס חניכת תחנת משטרה חדשה בעיר ביתר עלית – תחנת עציון בנוכחות השר גלעד ארדן, מפכ”ל המשטרה, מפקדי מחוז ועוד. 

 טקס חנוכת תחנת המשטרה החדשה בעיר ביתר עלית – תחנת עציון, במעמד השר לבט”פ גלעד ארדן, מפכ”ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך, מפקד מחוז ש”י ניצב משה ברקת, מפקד מרחב חברון נצ”מ מוריס חן, ראש מועצת גוש עציון, ראש עירית ביתר עלית, ראש מועצת אפרת, ראשי רשויות, רבנים ואנשי ציבור, קציני ושוטרי המרחב והתחנה ואורחים נוספים.
הקמת תחנת עציון, הינה תולדה לדרישה גוברת והולכת מצד התושבים המתגוררים באזור גוש עציון לקבלת שירותי משטרה מתחנת משטרה.
ואכן, תחנת עציון הוקמה לאור הגידול באוכלוסייה באזור ומתוך רצון לספק לתושבים שירותי משטרה מיטביים ומענה איכותי ונגיש.
הקמת התחנה תחזק ותשפר את האפקטיביות בתחום השירות לציבור, הלחימה בפשיעה, ביטחון אישי והסדר הציבורי בגזרת עציון.

תמונה באדיבות דוברות המשטרה מחוז שי
הקמתה של תחנת עציון משמעותה הפניית משאבים ואמצעים, אשר נועדו לשרת את התושבים באופן מיטבי ולהגביר
את ביטחונם האישי הן של אלו המתגוררים באזור גוש עציון והן של האזרחים העובדים או מבקרים באזור.
השר לביטחון הפנים, ח”כ גלעד ארדן אמר בדבריו “פתיחת התחנה מהווה בשורה אמיתית. מתחילת כהונתי אני פועל להרחיב את פעילות המשטרה בדגש על המגזרים השונים שלא קיבלו שירותי משטרה ברמה נאותה וכזה הוא הציבור החרדי. אני בטוח שפתיחת התחנה בביתר תחזק את האמון וגם תסייע לנו לגייס שוטרות ושוטרים חרדים לשירות משטרת ישראל”.
מפכ״ל המשטרה רנ”צ רוני אלשיך אמר: ״חנוכת תחנת המשטרה כאן בביתר עילית, היא חלק משמעותי מתהליך חשוב לחיזוק והעמקת שירותי המשטרה במגזר החרדי. מדובר במהלך אחד בתוך סדרת תהליכים אסטרטגיים של התעצמות משטרת ישראל. בתכנית האמו”ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי), קבענו כי בשיטור הקלאסי כל תא שטח ימקד את הטיפול בבעיותיו הוא, מתוך הבנה כי לכל ציבור צרכים משלו. עוד תחנת משטרה משמעותה, עוד הנגשה ועוד התאמה לצורך הקהילתי. המשטרה היא חלק בלתי נפרד מהקהילה ופועלת מתוכה ומכוחה.
בשטח כבר כיום ניכרים ניצני החיבור בין תחנת משטרת ביתר עלית לבין הקהילה. בגזרת התחנה פועלים ארבעה שוטרים קהילתיים אשר מובילים פרויקטים ערכיים ומשמעותיים למען חיזוק הקשר עם הקהילה. אין לי ספק, כי אבן הדרך הזו של פתיחת תחנת ביתר עילית, תוביל לעלייה בביטחון האישי ובאיכות החיים של תושבי האזור ולחיזוק אמון התושבים במשטרה”.
מפקד התחנה, רפ”ק אלי זיתון, אמר בדבריו: “התחנה יחד עם נבחרי הציבור קבעו נושאים לטיפול יזום, למען שיפור איכות חייהם של תושבי הגזרה. בחודשיים האחרונים התחנה יצרה מודל יחודי יחד עם ההנהגה הרוחנית וגורמי הרווחה כדי לתת מענה הולם ומקצועי בטיפול באירועים רגישים ומורכבים, תוך שמירה על דיסקרטיות ובסופו של יום כדי להוביל לשיפור אמון הציבור ביכולתה של המשטרה לתת שירות טוב יותר”.
שוטרי וקציני תחנת עציון קשובים לצורכי הקהילה על כל גווניה, ברגישות המתבקשת, לאור השוני הקיים בין מגזר למגזר ובין קהילה לקהילה.

תמונה באדיבות דוברות המשטרה מחוז שי
משטרת עציון תשרת את כלל התושבים באופן מיטבי ושוויוני ותהיה תחנה משטרה לכלל תושביה, יהודים, ערביים, דתיים, חרדים, חילוניים, גברים ונשים.
לצד פעילות אכיפה ושיטור, יושם דגש על פעילות של מניעה מצבית, שתכליתה יצירת סביבה בטוחה ומניעת העבירות עוד בטרם התרחשותן. לשם כך יקיימו שוטרי התחנה קשר ישיר ובלתי אמצעי עם התושבים ובני הנוער בפרט, בכדי לקדם את כיבוד החוק והציות לו.
חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית