מפיק האירועים מרבבה

מפיק האירועים מרבבה

אבישי נבו מפיק אירועים חלוצי מרבבה, לציבור הדתי. מספר על ההבדלים בין המגזרים, על אין ספור התקלות שיש באירועים ועל תופעת ‘סמוך על סמוך’. 

זה לא כל כך נעים לראות “אולם” סגור…. קיבלתם הזמנה לאירוע, התלבשתם יפה, התגנדרתם, כתבתם צ’ק שמן ועשיתם דרככם לעבר האולם, אולם מוכר במרכז הארץ, כבר הייתם בו  בכמה וכמה אירועים של הציבור שלנו.
אתם מגיעים לאולם, חושך, אין אף מכונית בחניה שקט דממה.
התבלבלתם בתאריך?!
אתם שולפים בחשש את ההזמנה ומגלים שלא , אתם צודקים, זה התאריך וזה האולם.

מה מסתבר?…

חתונה: צילום באדיבות: pixabay

ערב קודם החתונה הודיעו למשפחה שהאולם נסגר בצו משטרה, והאירוע עבר לאולם אחר.
לא צריך לתאר את עוגמת הנפש והלחץ הנוראי שהיה למשפחה ב -24 שעות הללו.

בעוד שבציבור הכללי \ החילוני מפיק אירועים ומנהל אירוע אישי זה סטנדרט, בציבור הדתי לאומי התרגלו לעבוד בשיטת ה “סמוך” , סומכים על כולם,  “יהיה בסדר” , “לא עובדים עלינו”, “אנחנו חברים של בעל האולם”, “כבר עשינו כמה אירועים….”,  “את האירוע שלי רק אני מנהל”… וכו’…

יש עשרות תקלות ושיבושים שיכולים להיגרם באירוע – החל מלא למלא שתיה שנגמרה בשולחנות ועד לשכוח את הכתובה בבית, אין לדודות מקום לשבת, הצ’ק של החברים הגיע לאירוע באולם השני, אין מספיק מלצרים, אין מספיק אוכל, הדוד של הכלה החליט שהוא רוצה לשיר עכשיו בקולו ‘הערב’ ואין מי שיעצור בעדו מפאת כבודו והקרבה המשפחתית.
ועוד… ועוד… ועוד…..

כתובה וטבעות. צילום באדיבות pixabay

אירוע דורש יכולת ניהול וחשיבה לפרטים. לא כולנו עומדים בקריטריונים, וגם אם כן אנחנו אמורים להנות מהאירוע של עצמנו ולא לעבוד בו! יש כ”כ הרבה דברים לעשות לפני האירוע  במהלכו וגם בסיומו. התרגלנו לחלק תפקידים לחברים וקרובי משפחה ב”ניהול האירוע” , במקום לתת להם להנות, לאכול ולשמוח אתכם.

תכירו את אבישי נבו  מפיק אירועים  בציבור הדתי לאומי, בדגש ומחשבה על הפרטים הקטנים ביותר.

מפיק בפעולה – אבישי נבו. צילום באדיבות: אבישי נבו

אבישי נשוי+5 תושב רבבה בשומרון – הוא המפיק אירועים החלוצי הראשון  של הציבור הדתי. {ברית, בר/בת מצווה, אירוסין,, חתונה}. ” חשוב להבין שעד היום לא היה כזה שירות בציבור שלנו, אנשים היו רגילים שהםם עושים את זה לבד או ממנים מישהו מהמשפחה הקרובה.  אני מציע להם שירות חדש שמוריד מהם את כל העומס ומאפשר להם לשמוח באירוע שלהם.”

“יום האירוע זהו פרויקט בפני עצמו עם עשרות פרטים הדורשים תשומת לב. במקום שבעלי האירוע או קרובי משפחה יעבדו קשה במשך כל האירוע ,לא ייהנו ולא יהיו עם האורחים והחברים שלהם, אני מנהל להם את האירוע. כך הם גם חוסכים כאב ראש והתעסקות מיותרת בעשרות פרטים וגם חוסכים כסף בכך שלא פותחים שולחנות רזרביים, משלמים למי שלא צריך וכו. זה לא מספיק רק להזמין את כל בעלי המקצוע, צריך שמישהו יפקח עליהם ויוודא שאתם מקבלים את השירות ששילמתם עבורו במלואו”

למפיק בציבור הכללי שאינו מכיר את הציבור הדתי לאומי, יהיה  קשה לתת מענה לדברים שרק מי שבא מהציבור יודע ומבין. אולמות שמעסיקים מנהל אירועים משלהם לא מבינים את הציבור הדתי לאומי לעומק, ולא יודעים לספק  את המוצר המבוקש. לכן חייב ‘מישהו משלנו’ בניהול האירוע.

מה גם שבננו…. מפיק בציבור הכללי לוקח פי 2…. ואנחנו מחפשים להוזיל עלויות ולא להוסיף עוד הוצאות.

יש שוני באירועים בין הציבור המתגורר ביש”ע לשאר הארץ?
“כן, האירועים יותר צנועים, האולמות יותר פשוטים, גם הספקים מתומחרים בהתאם. בשנים האחרונות ‘הבורגנות’ הגיעה גם ליו”ש, וחשוב להם אירוע ברמה גבוהה ולא רק ‘שיעבור’…העיקר שעשינו אירוע.”

יש אולמות מועדפים על המגזר ותושבי יש”ע?
“אין אולם ספציפי זה מאוד תלוי מהיכן המשפחות, ומה הסגנון, לפעמים 2 המשפחות מאותו יישוב והם יעדיפו לעשות מחוץ ליש”ע.”

כל אירוע צריך מפיק!. צילום באדיבות: נבו הפקת אירועים

אתם בטח שואלים את עצמכם, שורה תחתונה כמה התענוג הזה עולה?

אז ככה כמו בכל תחום, זה תלוי בלא מעט פרמטרים: גודל האירוע, כמות אורחים, היכן האירוע וכו’ .

חשוב שתדעו שכל תזוזה הכי קטנה יכולה לעלות לכם הרבה כסף או לחסוך לכם הרבה כסף,
לדוגמא: אירוע ביום ראשון הרבה יותר זול מכל יום בשבוע לעומת יום חמישי שהוא היום הכיי יקר בשבוע. אירועים בצהריים {חתונות שישי וברית וכד’} מוזלים הרבה יותר.
כמות השולחנות למלצר – פרמטר של כסף.
בנוסף חשוב לבדוק את כל האישורים שיש לאולם – כן גם אם זה אולם מוכר והייתם בו בכמה אירועים.

יש עוד מלאן טיפים ונקודות חשובות לשים לב אליהן…
לכן רצוי כדאי והכרחי שיהיה לצידכם מפיק אירועים ביום הגדול שלכם.

אז לא משנה איפה ומתי – שיהיה במזל טוב! ?

קבלו טיפ מאבישי…

כתבה ראשית צרכנות