מדריד לילדים בחורף

מדריד לילדים בחורף

מתכננים חופשה משפחתית במדריד יחד עם הילדים בחורף הקרוב? רוצים לדעת איזה אטרקציות ממתינות לכם במדריד שמתאימות גם לילדים? ובכן, כדאי לדעת כי מדריד, עיר הבירה של ספרד, מציעה שפע אטרקציות מעניינות וייחודיות לכל הגילאים, גם לילדים הקטנטנים ולבני נוער. אמנם, טיול בחורף עם הילדים מחייב אתכם להיערכות מעט שונה בגלל מזג האוויר, אך תשמחו לגלות כי יש במדריד מגוון מוזיאונים מעניינים המתאימים לילדים, כמו כן תוכלו לבלות בפארקי שעשועים, בגן החיות והאקווריום במרכז פארק קאסה דה קאמפו (Casa de Campo), במרכזי הקניות המחוממים, ואל תחמיצו משחק כדורגל באצטדיון הביתי של ריאל מדריד או באצטדיון של אתלטיקו מדריד.

המלצות לבילוי עם הילדים במדריד בעונה הקרה

מומלץ לתכנן מראש את החופשה עם הילדים בחורף ולבחור אטרקציות המתאימות לגילם. יש מגוון אטרקציות מדליקות ומלהיבות בעיר מדריד לילדים בחורף, לדוגמה מוזיאון המדע ((Cosmocaixa. המוזיאון ממוקם בפרברי העיר, במרחק נסיעה קצרה, אך שווה להגיע אליו בגלל האטרקציות הרבות הממתינות לילדים. מוזיאון המדע מציע תערוכות קבועות ומתחלפות על עולם המדע, יש בו פלנטריום גדול ומרהיב שכל הילדים אוהבים, מוצגים מרתקים ומיוחדים ותערוכה אינטראקטיבית חדשנית ומלהיבה, יש גם מגוון פעילויות לילדים החוקרים.

מדריד – יעד מושלם לחופשה עם הילדים. באדיבות pixabay

כמו כן, מומלץ לבקר בפארק קאסה דה קאמפו, הפארק הציורי שוכן במרכז העיר ויש בו מבחר אטרקציות לילדים, גם בחורף. אל הפארק אפשר להגיע בתחבורה ציבורית, אך כדאי להגיע אליו באמצעות הרכבל של מדריד, אטרקציה מדליקה בפני עצמה, כך תוכלו להשקיף לנוף קסום של מרחבי העיר, ולרדת בתחנה הפארק. בפארק הקסום עצמו שוכן אחד מגני החיות הגדולים והמרשימים ביותר באירופה, יש בו מעל 2,000 בעלי חיים, בין היתר תוכלו לצפות בנמרים, אריות, גורילות, פנדות, קואלות ועוד. מומלץ לבקר במכלאות של הציפורים וליהנות ממראה עוצר נשימה, ואין לוותר על האקווריום הענק ובו כרישים, צבי ים, להקות של דגים צבעוניים, ובהתאם לעונה יש גם מופעי דולפינים ואריות ים.

בפארק העצום בגודלו ממתינה לכם ולילדים אטרקציה נוספת, פארק השעשועים והאטרקציות הנקרא Parque de Atracciones Madrid. הפארק מתאים לכל הגילאים, יש בו שפע מתקנים כמו רכבות הרים, קרוסלות מרשימות בעיצובן, מסלול רפטינג סוער, מכוניות מתנגשות ועוד. בפארק יש גם מסעדות טובות, בתי קפה, גלידריות ומבחר מתקנים לקטנטנים.

פארק וורנר נחשב לאטרקציית חובה עם הילדים, יש בו חמש רכבות הרים, מתקנים לקטנטנים, מופעים מעניינים ואל תחמיצו את שדרת הוליווד עם הבתים המדליקים של גיבורי הילדים מסרטי דיסני. כדאי לבקר גם במתחם המערב הפרוע ובו הילדים יוכלו לפגוש גיבורי על ודמויות מוכרות נוספות.

משחק כדורגל מותח

כאשר אתם רוכשים דילים למדריד בחורף כדאי לבדוק האם ניתן לשדרג את החבילה ולרכוש במחיר מוזל גם כרטיס למשחק כדורגל של ריאל מדריד או של קבוצת הכדורגל אתלטיקו מדריד. זו חוויה מדהימה לילדים וגם עבורכם, כדאי להתלבש חם. אם אינכם אוהבים כדורגל כדאי לבקר באצטדיון סנטיאגו ברנבאו ולהתרשם מגודלו, ליהנות מתצוגה מרשימה של הגביעים בהם זכה המועדון המפואר, ותוכלו לרכוש מזכרות בחנות.

תיירות ונופש