מדוע כדאי להפקיד בניית אתר למטרת קידום בידי מקצוענים?

מדוע כדאי להפקיד בניית אתר למטרת קידום בידי מקצוענים?

אין זה סוד שהקמת אתר מהווה חלק הכרחי וחיוני ביותר בהליכי קידום בגוגל, שהיות ללא אתר פעיל ואיכותי – אין מה לקדם.
אין ספק שניתן ליצור אינספור מקורות מידע על בית העסק על בסיס פלטפורמות קיימות, ויש בכך גם יתרונות רבים, כגון התנועה הרבה שקיימת באתרים אלה מלכתחילה. אך למרות זאת, חשוב מאוד להמשיך ולהקדיש תשומת לב להליך בניית אתרים המבוססים על המידע הקיים על בית העסק, ולא רק על המידע ש”יושב” על שרתים של צד ג’. הדרך הטובה ביותר לקדם בתי עסק זה שילוב של כל הפלטפורמות האלה יחד, במטרה להגיע ליעדים שהוצבו.

צילום: pixabay

מאפיינים של עבודת קידום אתרים מקצועית

על מנת שקידום אתרים יהיה מוצלח ויעיל, חשוב מאוד שיבוצע על ידי גורמים המיומנים בתחום, מכירים את כל רזי המקצוע ומסוגלים לנווט בין המידע הרב שמופיע כל הזמן בתחום ומאפשר להגיע להישגים יותר מרשימים ואיכותיים בתחום. האופן שבו הדבר נעשה משפיע באופן ישיר על המיתוג שמתקיים, משום שהאינטרנט מהווה את אחת הפלטפורמות הבולטות ביותר בכל הקשור להצגת עסקים שונים בפני הקהלים המגוונים. על מקדם אתרים מקצועי להיות מסוגל לספק את כל הפרטים הקטנים האלה באופן היעיל והמקצועי ביותר, ותמיד לספק את השיטות העדכניות והלגיטימיות, כגון האצה של טעינת העמודים, התאמה של האתר למובייל, שימוש מחוכם ואיכותי במילות חיפוש וכו’.

קידום בגוגל שפוגע בכם – יש דבר כזה

החשיבות של מקצועיותו של מקדם האתרים מתבטאת גם בכך שבמידה ומדובר בעבודה לא איכותית ולא יסודית – יכולות להיות לכך השלכות חמורות יותר. לעיתים קרובות מקדמים מבטיחים תוצאות שהם לא יכולים להשיג באופן לגיטימי, ועל מנת להצדיק את המחירים שלהם הם נעזרים בשיטות שנחשבות לפסולות בעיני גוגל. גם אם זה עובד לתקופה קצרה ביותר, העונש של גוגל על כך הוא חמור, ולעיתים קשה מאוד לשפר את הדירוג לאחר שהוא הורד על ידי גוגל בצורה המחמירה ביותר. לכן, אין להמעיט בחשיבות של קידום בגוגל שנעשה על פי כל החוקים הרלוונטיים לתחום זה.

בניית אתרים מקצועית הולכת יד ביד עם הקידום

נושא חשוב במיוחד שיש לקחת בחשבון בהקשר של קידום אתרים – זה הצורך לבצע בניית אתרים באופן שישתלב בטבעיות במאמצי קידום אתרים שנעשים על ידי המקדם. למעשה, האתר הוא האובייקט המקודם, שבו מרוכז כל המידע הרלוונטי על בית העסק ופעמים רבות גם חנות מקוונת. בסופו של יום, המטרה של קידום היא להביא את הגולש לאתר ולהכיר לו את העשייה של בעל העסק. כך, מומלץ למצוא מומחה שמספק את השירותים הרלוונטיים תחת קורת גג אחת, כלומר גם בניית אתרים וגם קידומם באופן שיאפשר להשיג את כל המטרות ויצדיק את הסכומים שהושקעו בתהליך.

המאמר נכתב ע״י אורי מינץ   077-9971646

צרכנות