לראשונה, התקיים מפגש ייחודי בהשתתפות סגל הפיקוד של מחוז ש”י וראשי הרשויות בגזרת יש”ע

לראשונה, התקיים מפגש ייחודי בהשתתפות סגל הפיקוד של מחוז ש”י וראשי הרשויות בגזרת יש”ע

לראשונה התקיים מפגש בראשותו של מפקד מחוז ש”י, ניצב משה ברקת, סממ”ז ש”י, עם ראשי רשויות, מפקדי מרחבים ותחנות וזאת כחלק משימור הקשר בין המשטרה לקהילה שמטרתו לשקף את עיקרי העשייה בשנת 2017, בדגש על פרויקטים משותפים.

משטרת מחוז ש”י, שמה דגש וקשב ליישום פרויקטים משותפים במטרה להעניק ולהנגיש שירותי משטרה מיטביים לאזרח, להגביר את תחושת ביטחונם של התושבים ולתת שירותי משטרה שוויוניים לאוכלוסייה הייחודית במחוז ש”י.

מפקד המחוז, התייחס בדבריו לשנה החולפת וציין מספר פרויקטים משמעותיים כגון: פתיחת תחנת עציון, בניית מבנה חדש למרחב שומרון שיעניק סביבה הולמת ונעימה למקבלי השירות וישפר את סביבת העבודה של השוטרים.

צילום: דוברות המשטרה

כמו כן במהלך השנה הושם דגש על פרויקטים לקידום וחיבור עם הנוער ורק לאחרונה נחנך מחלק נוער חדש בתחנת מעלה אדומים.

מערך התנועה המחוזי גדל באופן משמעותי ונאבק יום יום בקטל בכבישים ופועל לשינוי תרבות הנהיגה.

במהלך המפגש ראשי הרשויות ציינו את הקשר ושיתוף הפעולה הפורה עם המשטרה ומפקדיה. “העבודה המצוינת של המשטרה עם בני הנוער ופרויקט מיל”ה, הביאה למיגור תופעת האלכוהול והאלימות בקרב בני הנוער”.
עבודת הצוות עם הרשויות הובילה להצלחות רבות.

מפקד מחוז ש”י, ניצב משה ברקת אמר:

“מדובר במפגש חשוב מאוד, שהינו ביטוי נוסף לשיתוף הפעולה בנינו לבין הרשויות והשלטון המקומי, שיתוף הפעולה והראייה של עין בעין היא זאת שתורמת לעשייה, לעמידה ביעדים ולהישגים. פנינו לשנת 2018 עם לא מעט אתגרים ומשימות בתחום התנועה, הנוער, המתנדבים והפשיעה.
כחלק מיעדי המחוז, פתיחת תחנת יהודה ומודיעין עלית, תגבור והעצמת יחידת התנועה, בניית מיזמים ותוכניות עם הקהילה והתעצמות המחוז.”

חדשות שומרון כתבה ראשית