לעשות את השבת הקרובה באירופה? כך תזמינו חופשה מעכשיו לעכשיו

לעשות את השבת הקרובה באירופה? כך תזמינו חופשה מעכשיו לעכשיו

שגרת החיים לוחצת, לפעמים מתישה, לפעמים מעייפת. אנחנו מכירים את ההרגשה הזאת, שאנו פשוט חייבים חופשה כדי למלא את המצברים.

צילום:pixabay

לפעמים זה מן דגדוג שמופיע בכפות הרגליים או בעורף. הרגשה שאנו רוצים לבלות זמן איכות רחוק מכאן, בחו”ל, וכמה שיותר מהר. אם גם לכם זה קורה, ממש עכשיו, אם אתם רוצים לעשות את השבת הקרובה באירופה, זה בהחלט אפשרי. יש לנו טיפים מעולים שיאפשרו לכם להזמין חופשה בלי לאבד את הראש ובלי ללכת לאיבוד. כך תוכלו להזמין טיסות לחו”ל ברגע האחרון וליהנות מחופשה, ממש מעכשיו לעכשיו.

בוחרים את היעד

מיד נסביר איך תוכלו להזמין טיסות לחו”ל ברגע האחרון בלי לעבוד קשה מדי. אך לפני כן, חשוב קודם כל לבחור את היעד המתאים ביותר. כדאי לבדוק באיזו מדינה אירופית צפוי מזג אוויר נאה, המתאים לחופשת החלומות שלכם. לפעמים כדאי לכוון את היעד לפי מטרת החופשה שלכם. האם אתם רוצים לבלות בטיול יפה בטיילת או בפארק? אולי אתם מחפשים אטרקציות שאפשר לקחת אליהם את הילדים? אולי מה שמתחשק לכם זה בילוי באופרה או אולי בתיאטרון, עם צאת השבת? אולי אתם רוצים לנצל את ההזדמנות הזאת כדי לבקר בבתי כנסת עתיקים, שהיו פאר קהילות אירופה השונות? תכנון החופשה, אם כן, מתחיל בבחירת יעד אפשרי.

קל מאוד למצוא מידע בנושא זה, באתרים מקוונים וגם גם בבלוגים אישיים שעוסקים בטיולים לחו”ל ויעדים מסביב לעולם. בהחלט יתכן שאתם מתלבטים בין כמה יעדים שונים וזה בסדר גמור. תוכלו לערוך שיקולי בעד או נגד וגם עלות כרטיס הטיסה והמלון יוכלו לעזור לכם לקבל את ההחלטה שלכם די מהר.

בוחרים חברת תעופה לטיסה משתלמת

כדאי לדעת שיש הבדלים מאוד משמעותיים במחירי טיסות לחו”ל ברגע האחרון. לפעמים הטיסה הזאת יותר זולה מהרגיל. לפעמים היא יכולה להיות יקרה יותר. כדי לדעת באיזו חברה להזמין את כרטיסי הטיסה, נכנסים למנוע חיפוש אליס. זהו מנוע חיפוש ששואב את מחירי הטיסות מכל חברות התעופה שיוצאות מישראל לחו”ל.

אפשר לבחור כל יעד שרוצים. אפשר לבחור כל שדה תעופה שבו רוצים לנחות. תוכלו לרשום כל תקופה שמתאימה לכם לנסיעה. בתור תוצאות החיפוש תקבלו רשימה של חברות תעופה אשר יוצאות ליעד הרצוי לכם. כך ניתן לאתר את הטיסות הזולות יותר. אך לא רק המחיר חשוב. אפשר לראות כמה זמן תארך כל טיסה, בכל חברת תעופה. חלק מהטיסות כוללות קונקשן, עם המתנה לטיסת המשך. לכן ערכו את השיקולים שלכם – לאן אתם רוצים להגיע, כמה מהר אתם רוצים להיות שם ומהו המחיר שמתאים לכם לשלם. זו הדרך הכי יעילה למצוא טיסות משתלמות בהחלט, גם ברגע האחרון.

מזמינים את המלון, נעזרים בהמלצות

אם את הטיסה כדאי להזמין באופן עצמאי, משום שכך אפשר לחסוך כסף רב, את המלון אפשר להזמין בשתי דרכים שונות. הדרך הקלה היא לפנות לסוכן נסיעות ולבקש לאתר ולהזמין לכם מקום במלון הראוי בעיניכם. אם יש לכם את הזמן לכך, תוכלו לנסות לאתר מלון בעצמכם. אך מכיוון שעל הפרק עומדת חופשה של הרגע האחרון, לרוב אין זמן להתמהמה. יתכן שתוכלו לשוחח עם חברים שחזרו לא מכבר מחו”ל, אולי אלה שהמליצו לכם על יעד ראוי. שווה לבדוק איתם באיזה מלון הם התאכסנו. אפשר כמובן גם לנסות לאתר באינטרנט חוות דעת של גולשים, הממליצים על מלונות מתוך התרשמות אישית והתנסות מהזמן האחרון.

 

צרכנות