לאחר שלושה ימים – הסתיים מסע הגרוטראלי ביהודה, שומרון ובקעת הירדן

לאחר שלושה ימים – הסתיים מסע הגרוטראלי ביהודה, שומרון ובקעת הירדן

לאחר שיצא ביום שלישי האחרון מקדומים, הסתיים היום מסע הגרוטראלי במערת המכפלה שבחברון. הגרוטראלי הינו מסע שטח מיוחד, אשר מתבסס רק על מכוניות ישנות ללא הנעה אחורית ועובר במסלולים שגם רכבי שטח מתקשים לעבור בהם. המסע עבר, בין השאר, במועצות: שומרון, קרני שומרון, בקעת הירדן, מגילות ים המלח, גוש עציון להסתיים, כאמור בחברון.

התיאום של המסע עם הצבא נעשה בעזרתם המסורה של קב”ט מועצת ישע שלמה וקנין, קצין הגמ”ר אוגדה/פיקוד מרכז שמעון שטרית וסגנו אליצור טרבלסי. ליווי רפואי ניתן על ידי ‘הצלה ללא גבולות’.

צילום: חופשי

במהלך המסע עברו הצוותים השונים בדרכים עקלקלות ורכביהם נזקקו לא פעם לטיפולים במהלך הדרך. עם סיום המסע חולקו שי למשתתפים – מדריך מסלוליו”ש למסלולי הטיולים ביהודה, שומרון ובקעת הירדן ולוח שנה של מנהלת חברון. לאחר מכן, המשיכו הצוותים לביקור במערת המכפלה ולמיצג הרב-חושי ‘לגעת בנצח’.

חגית זידר, מנהלת מסעות גרוטראלי אמרה: “אני מתרגשת, אני כל כך שמחה להיות כאן במערת המכפלה אחרי שלושה ימים של מסע מטורף ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. זה היה המסע הכי קשוח שהיה לנו ואנחנו נחזור לכאן בקרוב”.

משתתפי הגרוטוראלי בחברון. צילום: חופשי

מ”מ מנכ”ל מועצת יש”ע יגאל דילמוני: “זו חוויה אדירה לפגוש את משתתפי הגרוטראלי מכל הארץ חוצים את ארץ התנך לאורכה ולרוחבה במשך שלושה ימים. התחלנו מקדומים, חלוץ ההתיישבות בשומרון וסיימנו בחברון במערת המכפלה המקום עם השורשים הכי עמוקים של העם היהודי. האזור שלנו הוא מדהים, וכל מי שמגיע לטייל חווה חוויה מיוחדת במינה”.

צילום: חופשי
צילום: חופשי
חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית תיירות ונופש