כל הסיבות לרכוש דווקא ספה נפתחת

כל הסיבות לרכוש דווקא ספה נפתחת

מיטב חנויות הרהיטים מציעות כיום שפע של פתרונות ישיבה וספות. יש ספות קטנות ויש דגמים גדולים, יש ספות פינתיות ויש מערכות ישיבה קלאסיות, יש דגמים מבד, עור או דמוי עור. באיזה דגם כדאי לבחור? התשובה מורכבת והפעם נבקש להדגיש את כל הסיבות הנכונות להעדיף דווקא ספות נפתחות. ואכן, מסתבר שיש כמה וכמה סיבות שראוי לקחת בחשבון.

לארח בשיא הנוחות

הסיבה הראשונה, וככל הנראה גם המתבקשת ביותר לרכישת ספות נפתחות הינה הנטייה הישראלית כל כך להזמין חברים או בני משפחה להתארח וללון. כאשר יש בבית ספה נפתחת אחת לפחות, כל אירוח ללינת לילה נעשה בשיא הנוחות. לא צריך להיעזר בפתרונות מאולתרים. לא צריך להתבסס על פתרונות לא נוחים. כל מה שצריך זה לפתוח את הספה, לפרוס מצעים וזה הכל. בספה נוחה ונעימה יכולים לישון בנוחות קרובים שהגיעו מחו”ל, חברים טובים שקפצו לבקר, הנכדים שאוהבים להתארח.

ספה ספות צילום עמיעד טאוב

חסכון ניכר במקום  בבית

סיבה נוספת שבגינה כדאי לשקול רכישה של ספה מהדגם הנפתח נובעת מהעובדה הפשוטה שיש בכך משום חיסכון ניכר במקום. אנשים שאוהבים לארח יכולים לרכוש מיטות נוספות, אולם יש צורך במקום נרחב לשם כך. ספה נפתחת לא תופסת חלל נוסף, שכן היא מתפקדת באופן יום יומי בתור ספה לכל דבר ורק כאשר עולה הצורך – פותחים אותה לכדי מיטה.

עוד סיבות ועוד יתרונות

מי שזוכר כל מיני ספות נפתחות שהיו מקובלות לפני עשר שנים ויותר, זוכר אולי מגוון אפשרויות לא ממש מלהיבות מבחינת מראה וסטייל. כיום, הדברים נראים אחרת שכן יש בנמצא מגוון עצום של ספות שניתן לפתוח ואשר נראות מושלם, כמו מיטב ספות המעצבים מהשורה הראשונה. משום כך, את הדגמים הנפתחים לא צריך להסתיר מעין ולמקם רק בחדרי הילדים או בחדר אורחים שבדרך כלל נמצא סגור על מנעול ובריח. בזכות היופי והאסתטיות, מדובר בספות שמתאימות גם לחדר המרכזי של הבית, לסלון.

ספה נפתחת משלבת ללא קושי פתרון פרקטי ומראה יפה. אך האם לא קיימים יתרונות נוספים? יש עוד יתרונות – במגוון האפשרויות. לכל אופי של בית, לכל גודל של סלון, לכל משפחה ולכל אחד יש בנמצא ספות שיכולות להתאים. למשל, יש בנמצא דגמים מודולריים ועיצוב עכשווי. ישנן ספות שמאפשרות פתיחה למיטה אחת ליחיד ויש גם ספות שנפתחות למיטה זוגית ואפילו לשתי מיטות נפרדות. ישנן ספות שאפשר לפתוח אותן בתצורות שונות, כך שאותה ספה ממש יכולה להציע מיטה זוגית או מיטה ליחיד, מיטה מחוברת או שתי מיטות נפרדות.

אם רוצים, יש בנמצא גם ספות שנפתחות למיטה ואשר משולב בהן שזלונג. יש ספות בעלות באיכות ומראה של עור, למרות שמדובר למעשה בריפוד דמוי עור. ומה עוד? יש דגמים בעלי רגליים במראה יוקרתי, אפשרות לצבעים מגוונים, בהירים או כהים ובטיב מעולה וללא פשרות.

צרכנות