כך תוודאו שהבריכה שלכם בטוחה תמיד

בריכה פרטית היא בהחלט הנאה גדולה והזדמנות נהדרת לשפר את הכושר ואת הבריאות, וגם לבלות קצת יותר עם הילדים בסופי השבוע ובימי הקיץ הלוהטים. אלא רוב הזמן היא לא באמת נמצאת בשימוש, ובזמן הזה אנחנו נדרשים להגן עליה ובעיקר, להגן על הילדים שלנו. כיסוי בריכה הוא זה שמשיג את שתי המטרות הללו, כשהוא מבטיח לנו שכבת הגנה שתמנע מהילדים ליפול למים כשאנחנו לא בסביבה, וגם עוזר לנו לשמור על מים נקיים יותר. אם כן, אין ספק שרכישת כיסוי היא החלטה נכונה וחכמה, אבל עוד בשלב הזה רצוי לחשוב כמה צעדים קדימה על היום שבו תזדקקו לתיקון עבור הכיסוי שלכם.

תקלות אפשריות

כיסויים שונים עשויים חומרים שונים אבל אחד הכיסויים הנפוצים ביותר הוא זה שעשוי מיריעת PVC. אם תקפידו לקנות כיסוי מקורי ואיכותי תוכלו ליהנות ממנו במשך שנים, בעוד יריעה זולה ופשוטה תחסוך לכם כסף בטווח הקצר בלבד. הכיסוי המקורי ילווה אתכם במשך שנים ויספק שכבת הגנה מצוינת לבריכה ולבטיחות האישית שלכם ושל המשפחה כולה, אבל גם הוא עשוי להתמודד עם תקלות שונות, כמובן. במצבים אלה תיקון כיסוי בריכה הוא צעד הכרחי. ייתכן שהחבל הקרוע זקוק לתיקון, חלקים שונים התבלו ודורשים החלפה ורכיבים שונים עשויים להתמודד עם ליקויים ופגמים.

מי מבצע תיקונים לכיסוי הבריכה?

כדי שתוכלו לוודא מראש שיש כיסוי גם לכיסוי שלכם, חשוב מאוד לבדוק מבעוד מועד לא רק את איכות המוצר שאתם רוכשים או את איכות ההתקנה שלו – אלא גם את השירות שתקבלו. נכון, בשלב שבו הכיסוי חדש והבריכה עצמה היא כנראה אטרקציה חדשה ומלהיבה, הכל נראה לנו נפלא. אנחנו גם די בטוחים שנדע לתחזק את הכיסוי  ואין לנו סיבה לדאוג. אלא שכל ההתרגשות נעלמת כשהכיסוי כבר לא עושה את המוטל עליו. המים מתלכלכים, החשיפה לטמפרטורה הגבוהה מאפשרת להם להתאדות (ולגובה המים לרדת) וגם הילדים שלנו בטוחים הרבה פחות. חברה שמציעה לכם לא רק תכנון והתקנת כיסוי אלא גם שירות תיקונים מלא היא בדיוק מה שאתם מחפשים. דרך אגב, יש חברות שבמסגרת השירות יאספו את הכיסוי וישאירו אתכם בלעדיו למשך ימים ארוכים. מיותר לציין שזה בדיוק מה שאנחנו לא רוצים שיקרה, שהרי כעת נישאר ללא הגנה כלל.

תמונה באדיבות: pixabay

החלפה ותחזוקה

בין אם אתם רוכשים כיסוי בטיחות לראשונה, מתקנים את הקיים או מחליפים אותו בדגם חדש, הקפידו לתחזק אותו כמו שצריך, בעיקר כדי לחסוך זמן, כסף וכאבי ראש בהמשך. בריכה שבה כמות גדולה של כימיקלים עשויה לפגוע ביריעה שלכם ולכן כדאי לצמצם את השימוש בחומרים הללו (לא רק לטובת הכיסוי). באופן דומה, גם השמש החזקה עשויה לפגוע באיכות הכיסוי, ולכן רצוי למצוא פתרון הצללה. הפתרון הזה יהיה גם פרקטי יותר כשאתם משתכשכים בבריכה וזקוקים להגנה טובה מפני השמש, אבל הוא גם יעזור לכם לשמור על כיסוי תקין ויציב. פעולות התחזוקה הללו בהחלט יעכבו את התבלות הכיסוי והחלקים שלו, אבל באופן טבעי – תקלות עדיין עשויות להתרחש. אם אתם נדרשים להחליף חלקי חילוף ודאו שאתם בוחרים בחלקים מקוריים בלבד. בדיוק כפי שאנחנו דואגים לרכוש חלקי חילוף מקוריים לרכב שלנו, כך אנחנו צריכים לדאוג לכיסוי הבריכה, זה שמגן עלינו ועל הילדים בשגרה, וגם מאפשר לנו לצלול אל מים נקיים ונעימים יותר.

 

צרכנות