כיצד מנוחה ונופש הפכו לעניין רציני

כיצד מנוחה ונופש הפכו לעניין רציני

הירגעות. (צילום באדיבות pixabay)

בתרבות שלנו, שבה שעות העבודה גדלות ואורח החיים נהיה מהיר יותר ויותר, הביקוש למנוחה ולנופש, הוא צורך רציני וחשוב. ל- וורלד ונצ’רס יש את התשובה ​​כדי לענות על הצורך הזה.  בתריסר  שנות קיומה, וורלד ונצ’רס פועלת בקצב כדי להשיג מעל ומעבר לציפיות באופן נרחב וליצור אורח חיים לאלפים ב- 30 מדינות, כדי שיוכלו לחיות בתנאים שלהם ולראות את העולם עם חברים ובני משפחה. עבורנו זה עסק רציני מאד.

חופש משעבוד לזמן

בואו נשים את הדברים בפרספקטיבה. דו”ח גאלופ שנערך לאחרונה הראה שהזמן הממוצע שעובדים במשרה מלאה עובדים גדל ל- 46.7 שעות בשבוע, או כמעט יום מלא נוסף של 8 שעות. רק 40% מהאמריקאים שעובדים במשרה מלאה אומרים שהם מצליחים לשמור על לא יותר מ- 40 שעות בשבוע. עוד 50% אומרים שהם עובדים יותר מזה.

עבודה עבור מישהו אחר יכולה להסתכם בהרבה זמן מבוזבז. פגישות שבועיות, דוחות ארוכים שצריך למלא, שעות נוספות לעבודה, ולא לשכוח את זמן הנסיעות שרק גדל לעתים קרובות עם פקקי התנועה, כל אלה מוסיפים שעות רבות מעבר למשרה הרגילה. תוסיפו לזה את הזמן שאתם מבזבזים כשאתם חוזרים הביתה על “תחזוקה” של החיים: לעשות ספורט, לעזור לילדים עם פרויקטים בבית הספר, לבשל ולהכין ארוחת ערב, ואת הסאגה לא נגמרת של כביסה, עבודה בחצר, תיקונים בבית, תחזוקת המכונית … הרשימה נמשכת.

אם תחשבו על זה, מה שוורלד ונצ’רס מציעה – לא יסולא בפז: חופש מניהול הזמן שלך. בתור חבר במועדון וורלד ונצ’רס, אתם יוצרים את לוח הזמנים שלכם וזה עובד הכי טוב עבורכם.

צמיחה מתוך המבנה הארגוני

נשיאים, סגני נשיא, מנהלי כספים, מנכ”לים וכל מונח אחר במסגרת המבנה של חברות ועסקים, הוא מסגרת אשר חברי וורלד ונצ’רס מצליחים לשבור. צמיחה מתוך המבנה הארגוני ושמירה על עסק מצליח העובד מהבית או מהחופשה, הוא מה שעושה את וורלד ונצ’רס למועדון כל כך ייחודי. אתה הבוס שלך ואתה מפעיל את העסק שלך!

כיף, חופש ומימוש

חברי המועדון של וורלד ונצ’רס מתמחים בשילוב יותר כיף, חופש והגשמה לתוך חייהם. העסק של מנוחה ונופש, יצר אורח חיים מלא של הרפתקה, פנאי ואושר עבור חברי המועדון הזה,  אשר צמחו מעל ל”מטחנה” התעסוקתית השוחקת של 9 עד 5. הם מגלים וחווים אושר, מפיצים את השמועה וממשיכים לענות על הביקוש הרב של נופש ומנוחה בעולם שכל כך משתוקק אליו.

צרכנות