יו”ר הכנסת מצטרף למלחמה בחרם קניית מוצרי השומרון

יו”ר הכנסת מצטרף למלחמה בחרם קניית מוצרי השומרון

יו”ר הכנסת נפגש עם מנהיגי יהדות איטליה כחלק מפעילות כוללת הנעשית למיגור החרם בסיוע יהודי אירופה. כל קונה אירופאי של מוצרי יו”ש – יקבל מכתב הוקרה מיו”ר הכנסת – כחלק מהמלחמה בחרם. יוזמה של ראש מועצת שומרון יוסי דגן וארגון “לב העולם” הביא למפגש.

צילום: מאיר ברכיה
צילום: מאיר ברכיה

ארגון לב העולם הוא ארגון שקם ע”י אנשים פרטיים תושבי השומרון שהחליטו להילחם בחרם באופן עצמאי. הם נפגשים עם קהילות בכל רחבי העולם בחוגי בית. מספרים להם על היצרנים ביהודה ושומרון ועל יו”ש עצמה, ומאפשרים להם לקבל ישירות לבית חבילות של מוצרים מוחרמים מיו”ש. עד עתה הצטרפו עשרות אלפים המקבלים מדי חודש מוצרים מוחרמים הביתה.

במהלך המפגש, כתב יו”ר הכנסת מכתב שיצורף לכל חבילות המוצרים המוחרמים הנשלחים בכל רחבי העולם למיגור החרם. מכתב הוקרה לקונה המודה לו על התגייסותו למלחמה בחרם.

בין השאר כתב יו”ר הכנסת במכתב: “אני מודה לך מקרב לב על תמיכתך בישראל ע”י רכישת מוצרים מתוצרתה. תמיכתכם בתוצרת זו ראויה להערכתנו ולהוקרתנו. בכך אתם לוקחים חלק במאבק ובהחרמות ומכריזים כי עם ישראל חי”.

צילום: מאיר ברכיה
צילום: מאיר ברכיה

יו”ר הכנסת ח”כ יולי אדלשטיין, אמר באירוע: “מדינת ישראל לא מאויימת כלכלית מהחרם. אבל החרם הזה מוציא אותי מדעתי, כי מדובר בצביעות שאין לה גבול. הרי אתם לא רואים אנשים מוותרים על האייפונים שלהם בשם החרם על ישראל וגם לא מוותרים על המחשבים הניידים. הרבה יותר נוח להחרים עגבניות שרי ודבש של יצרנים קטנים. זה גם מצטלם יותר טוב בפייסבוק”.

ראש קהילת יהודי רומא לשעבר ריקרדו פציפיצי אמר באירוע: “צריך להבין שהחרם הוא לא בעד הפלסטינים. הוא לא פרו פלסטיני, אלא הוא נגד היהודים בכל העולם ואנחנו לא ניתן לזה לקרות”. אחת מחברות המשלחת אמרה: “יהודה  ושומרון היא לא החזית. כל מקום שיש בו יהודי הוא החזית. ולכן אנחנו חייבים לחבק את יהודה ושומרון כי הגבול האחרון בינינו העולם המערבי והציווליזציה לבין הרצון הפלסטיני לפגוע בנו”.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון: “אנחנו כאן היום כדי להמשיך את המלחמה הכ”כ חשובה למיגור החרם. מנהיגי יהדות איטליה שנמצאים איתנו כאן היום הם חוד החנית של המלחמה הזו. לא ניתן לשבור את היצרנים של יהודה ושומרון. יחד ננצח. מכאן נמשיך לחזק את ההתיישבות דרך כל יהודי אירופה”.

 

 

חדשות שומרון