יור הכנסת באוהל המחאה: “בממשלה יש פער בין הבטחות שניתנות לבין המציאות”

יור הכנסת באוהל המחאה: “בממשלה יש פער בין הבטחות שניתנות לבין המציאות”

את אוהל המחאה של ראשי הרשויות ביוש והמשפחות השכולות על אמצעי הבטחון והכבישים העוקפים, ממשיכים לפקוד נציגי כנסת רבים ולהביע את עמדתם בנידון.
בניהם גם יו”ר הכנסת ושרת המשפטים.  

יו”ר הכנסת :
“ברשות הרב וחברי הטובים ראשי המועצות יוסי דגן ואבי נעים ובני המשפחות השכולות שנמצאים איתנו כאן הגעתי לכאן בעקבות הפניה גם של המשפחות וגם של ראשי המועצות . עלינו לזכור שראשי המועצות נמצאים פה כי הם אלה שנבחרו ע”י הציבור וכרגע נמצאים תחת לחץ של הציבור לתת מענה לסוגיות שנאמרו כאן בראש ובראשונה הנושא של הבטחון בכבישים , קליטה סלולרית שזה חלק ממרכיבי הבטחון אני בחיוך עצוב ולהבדיל נמצאים איתנו פה נציגי התקשורת , ידעתי טוב מאוד בשנות מגורי בשומרון איפה לא כדאי לתת ראיון ברדיו אתה כבר מכיר את כל הנקודות האלה שאין בהם קליטה והקשר נופל. דבר אחד זה באמת לאבד שיחה עם תחנת רדיו חשובה ודבר אחד לגמרי זה לאבד דקות יקרות שמישהו פצוע ברכב ואי אפשר להציל אותו , אני באתי לשמוע אתכם ולבוא ולדעת מה אני אוכל לעשות על מנת באמת להעביר דברים הלאה , אני לוקח על עצמי להעביר את הדברים לכל הגורמים הרלוונטים בממשלה וכולי תקוה שבימים הקרובים אנחנו נשמע דברים מעשיים אני מודע להצהרות שהיו בימים האחרונים אבל בין ההצהרות לבין ביצוע יש מרחק לכן כולי תקווה שאנחנו נסגור את הפער הזה מהר מאוד אני לא חושב שיש גורמים עוינים בממשלה אלא רק צריך לזרז ולהביא את התחושה הזאת של אין מחר צריך היום
אני מקווה מאוד שתוך כמה ימים לא יהיה צורך בהחרפת המאבק. ולא במאהל הזה כי הדברים הבסיסיים ביותר והצרכים הבסיסיים ביותר יענו בהתאם לכך שיותר מחצי מליון מתושבי מדינת ישראל חיים ביהודה ושומרון אנחנו לא צריכים להיות אחרונים בשרשרת המזון אלא שווים בין שווים”

יו”ר הכנסת באוהל המחאה . צילום רוע חדי

שרת המשפטים ח”כ איילת שקד :
“זה לא ענין מדיני זה ענין של הבטחון האישי של התושבים. חצי מליון אנשים שגרים ביו”ש שתהיה להם קליטה סלולרית. מגיע להם שיהיו להם כבישים טובים.
המחבלים מנצלים מקומות מוחשכים גם מבחינת קליטה וגם מבחינת תאורה התחייבויות כבר יש. צריך לדאוג שזה באמת יקרה עכשיו זה הזמן לסגור את הנושא התקציבי, לא רק להגיד אלא באמת לוודא שיש לנו מקור תקציבי”.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן ענה לשקד ואמר:
“לצערי אני יודע שאין מקור תקציבי אלא רק הבטחות באוויר אנחנו נחריף את המאבק”

 

חדשות שומרון כתבה ראשית