יוסי דגן למורי העל יסודי ביו”ש: “אל תשתפו פעולה עם רן ארז”.

יוסי דגן למורי העל יסודי ביו”ש: “אל תשתפו פעולה עם רן ארז”.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון קרא לכלל המורים בשומרון וביו”ש לדרוש מרן ארז יו”ר ארגון המורים לחזור בו מהאמירה אותה הוציא בהקשר של שביתת ארגון המורים אותה תכנן לבצע היום (ב’) שביתה שנמנעה ע”י צו של בית המשפט. ארז כתב למורים כי הטיפול במצוקת תושבי עמונה בא על חשבון הטיפול במשכורות המורים.  במכתב שהוציא למורי העל יסודי בשומרון קרא להם דגן שלא לאפשר לאמירה הזו לעבור ללא התייחסות.
אמירתו של יו”ר ארגון המורים רן ארז שרמזה על קשר בין העיסוק בעמונה למשכורות המורים הכעיסה את ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן שבמכתב שהוציא לכלל מורי העל יסודי בשומרון קרא להם שלא להשתתף במאבק שמוביל ארז.

יוסי דגן בכנסת.צילום דוברות המועצה האזורית שומרון
יוסי דגן בכנסת.צילום דוברות המועצה האזורית שומרון

“על רקע האמירה האומללה של יו”ר ארגון המורים רן ארז שרמז לכך שטיפול בעוול נגד תושבי עמונה בא על חשבון טיפול בעוול אי תשלום בזמן למורים במערכת החינוך, ולאחר שניסה לרמוז לכך שמצוקת תושבי עמונה ביניהם אגב מורים, חשובה פחות ממצוקת ציבור המורים בישראל, אנחנו קוראים למורי העל יסודי בשומרון בכל יו”ש ולכלל המורים אוהבי ההתיישבות לדרוש מיו”ר ארגון המורים לחזור בו מהאמירה האומללה הזו שאם לא כן הוא לא יזכה לשיתוף פעולה מצדם”.נאמר במכתב

”זו אמירה שיש בה זלזול בוטה במורים המתגוררים בהתיישבות. לא נוסיף לשתוק על הדה לגיטימציה שנעשה להתיישבות ולזכויות המתיישבים ביניהם עשרות אלפי מורים פעם אחר פעם. טיפול בעוול אחד לא בא על חשבון השני. יש לתקן את העוולות במדינה. לא ייתכן שילד בעמונה יצטרך לקחת צעד אחד אחורה מפני זכותו לקורת גג כדי לתת זכות למורים לקבל את משכורתם. אין קשר בין הדברים וההשוואה ביניהם דמגוגית ולא מקובלת”.ציין דגן.

חדשות שומרון