יום קהילה ומשטרה בקריית ארבע

יום קהילה ומשטרה בקריית ארבע

כ 2500 תושבי קרית ארבע והסביבה  נהנו במסגרת יום קהילה ומשטרה אותו ערכה משטרת ישראל בשיתוף כוחות החירום וההצלה ובשיתוף מועצת קרית ארבע ומנהלת עיר ללא אלימות בקריית ארבע.

משטרת ישראל עוסקת מידי יום בפעילויות למען הקהילה שמטרתן להדק ולחזק את הקשר בין יחידות המשטרה השונות לבין רבדי האוכלוסייה השונים. יום קהילה נוסף שכזה נערך בקריית ארבע בהובלת השוטר הקהילתי ובשיתוף כוחות ההצלה השונים, מועצת קרית ארבע ומנהלת עיר ללא אלימות. במהלך היום השתתפו כ 2500 ילדים והורים תושבי הישוב והסביבה ונהנו מתצוגות, אמצעים ויכולות של כוחות המשטרה, החירום וההצלה. בין האמצעים שהוצגו – פרשים מיחידת בעלי חיים, תצוגות של שוטרי התנועה והיס”מ,  תצוגת תכלית של מתנדבי יחידת החילוץ גוש עציון של משטרת ישראל, לוחמי משמר הגבול ואמצעי לחימה, אמצעי יחידות הסיור, לוחמי האש וציוד ההצלה שעומד לרשותם ועוד.
הילדים נהנו גם מהפנינג סגנוני ומיוחד שכלל גם מתנפחים פזאלים, עמדות תחפושות וצלומי מגנט למזכרת.

צילום: באדיבות דוברות המשטרה
קצין האג”מ של מחוז ש”י ניצב משנה דודי חיון אמר:
“קיום יום קהילה ומשטרה מטרתו להדק ולחזק את הקשר של הקהילה עם המשטרה. מרגש ומחמם את הלב לראות את אלפי הילדים מסתובבים יחד עם השוטרים בין עמדות התצוגה שואלים,  מתעניינים ומתמוגגים למראה האמצעים והתצוגות שנפרסו לכבודם.  אגף המבצעים של המחוז שם לו למטרה, לקיים במהלך השנה ימי ילק”מ נוספים בגזרת מחוז ש”י
חדשות אריאל כתבה ראשית