ח”כ אלי כהן (כולנו) בגוש עציון:’צריך לתמוך בהתיישבות בעיקר בתקופה הזו’

ח”כ אלי כהן (כולנו) בגוש עציון:’צריך לתמוך בהתיישבות בעיקר בתקופה הזו’

ח”כ הכהן סייר  בגוש עציון, שמע על ההיסטוריה של גוש עציון וההתמודדות ארוכת השנים, ההצלחות לאורך השנים והתרומה לתקומת המדינה והצהיר:”צריך לתמוך בהתיישבות ולחזק בכל השנה ובעיקר בתקופה הזו”.

בסיור קיים ח”כ כהן תצפית ממצפה האלף בנווה דניאל, ביקר בצומת הגוש ובפינה החמה. בסדנת “שילוב” בגבעות בה פגש ח”כ כהן את הצוות וחניכי חינוך מיוחד הפועלים ותורמים באופן אישי בטיפול בבעלי החיים ובסביבה. הוא סיים את הביקור בהיכרות עם ענף התיירות בגוש כשביקר בחוות ארץ האיילים בה נמצאת בין השאר האומגה הארוכה בארץ ובמפגש עם בני הזוג קורן שפתחו בשבועות האחרונים את החומוס הראשון בגוש עציון.

אלי כהן בגוש.צילום דוברות גוש עציון
אלי כהן בגוש.צילום דוברות גוש עציון

בסיום הסיור אמר ח”כ אלי כהן  כי שמח מאד להגיע ולהכיר סביבה מגורים תומכת, לצד התפתחות מסחר ותעסוקה. הוא הוסיף ואמר שהתרשם במיוחד ממערכת החינוך מיוחד והשילוב של האוכלוסיות המיוחדות, שילוב ממנו צריך לבוא ללמוד ולהעתיק.

הוא ציין בסיפוק שהרפורמה אותה הצליח להעביר במסגרתה הוכנס גוש עציון למטרופולין ירושלים פועלת ומקדמת הן את גוש עציון ואת ירושלים.

הוא הודה לראש המועצה דוידי פרל ולסגן ראש המועצה משה סוויל על הביקור ואמר כי צריך לבוא לתמוך בהתיישבות בכל השנה ובפרט בתקופה הזאת ובתוך כך לתת כלים  לעסקים קטנים באופן שיחזק אותם בתחילת דרכם ושבעות קשות.הוא סיים וקרא לכל תושבי ישראל לבוא ולבקר באתרי התיירות בגוש עציון

 

חדשות גוש עציון והר חברון