גוש עציון:ח”כים מהליכוד, הבית היהודי וכולנו הביעו תמיכה במשה סוויל לראשות המועצה

גוש עציון:ח”כים מהליכוד, הבית היהודי וכולנו הביעו תמיכה במשה סוויל לראשות המועצה

 על מודעת התמיכה במשה סוויל חתומים: השרים ארדן, כץ, לוין, חיים כץ, שטייניץ וגמליאל מהליכוד, ח”כ יואב קיש, דוד אמסלם, מיקי זוהר וציפי חוטובלי ויו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין. ממפלגת הבית היהודי הביעו את תמיכתם הח”כים שולי מועלם, מוטי יוגב וח”כ הרב אלי בן דהן. ממפלגת כולנו הביע את תמיכתו ח”כ אלי כהן.

עם ההכרזה על הבחירות הקרבות לראשות מועצת גוש עציון בחודש פברואר הקרוב, זכה בשבת האחרונה ממלא מקום ראש המועצה, משה סוויל, לתמיכה רחבה במועמדותו לראשות המועצה.

על מודעת התמיכה שפורסמה,  חתומים: השרים גלעד ארדן, ישראל כץ, יריב לוין, חיים כץ, יובל שטייניץ וגילה גמליאל מהליכוד, כמו גם חברי הכנסת מן המפלגה יואב קיש, דוד אמסלם, מיקי זוהר וסגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי. גם יו”ר הכנסת, ח”כ יולי אדלשטיין חתום על המודעה והביע את תמיכתו.

ממפלגת הבית היהודי הביעו את תמיכתם הח”כים שולי מועלם, מוטי יוגב וכן סגן שר הביטחון, ח”כ הרב אלי בן דהן. ממפלגת כולנו הביע את תמיכתו וחתום על מודעת התמיכה ח”כ אלי כהן, יו”ר וועדת הרפורמות.

במודעה נכתב:”אנו, שרי ממשלת ישראל, סגני שרים וחברי כנסת, תומכים ומתייצבים לימין משה סוויל, בהתמודדותו לתפקיד ראש המועצה האזורית גוש עציון.

בחמש השנים האחרונות פעלנו יחד עם משה סוויל בשיתוף פעולה הדוק ומקצועי בקידום ופיתוח גוש עציון בכל התחומים. משה סוויל הפגין מנהיגות, ראייה ממלכתית והבנה עמוקה של עבודת מערכות המנהל הציבורי והממשלתי והממשק עם הרשות המקומית.

משה סוויל יודע להוביל תהליכים המשמעותיים מאוד לרווחת תושבי גוש עציון. אנו מתחייבים להמשיך ולפעול יחד, ובכל הכוח למען גוש עציון ותושביו ואנו בטוחים כי בחירתו של משה סוויל לראשות המועצה תבטיח את המשך התנופה והשגשוג של גוש עציון”.

משה סוויל, ממלא מקום ראש המועצה, בירך על התמיכה: “אני מודה לשרים, לח”כים ולאישי הציבור שהביעו בפומבי בסוף השבוע האחרון את תמיכתם במועמדותי לראשות מועצה, וכן למאות הרבות של תומכים שפנו אלי וחיזקו את ידי. יחד נפעל ונצליח, עם ולמען תושבי גוש עציון ולמען בנייתו, שגשוגו ופיתוחו של הגוש”.

מודעת התמיכה במשה סוויל

 

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית