חדשות ערוץ הספורט: שחר פאר הטניסאית המצליחה ביישראל הודיעה על פרישה

חדשות ערוץ הספורט: שחר פאר הטניסאית המצליחה ביישראל הודיעה על פרישה

מדינת ישראל אינה משופעת לצערנו באלפי ספורטאים המצליחים להטביע את חותמם מעבר לים ולכן פרישה של ספורטאי או ספורטאית כאלו זה בהחלט אירוע מרגש ואפילו קצת עצוב. בזמן שבכדורגל יש לנו את ערן זהבי שעושה חיל בסין, בכדורסל את עומרי כספי שתקע יתד בליגה הטובה בעולם ובג’ודו ספורטאים ענקיים כמו אורי ששון ומעיין ג’רבי בטניס הנשים היינו מתגאים בעיקר בשחר פאר. הטניסאית הישראלית הגדולה ביותר בהיסטוריה של טניס הנשים הודיעה לפני מספר ימים על פרישה ובעולם הטניס הבינו שנפל דבר. פאר אומנם לא הבריקה, וזה בלשון המעטה בשנים האחרונות אבל מי שקצת מבין ומתעניין בתחום הטניס מבין שלשחר בהחלט היו נסיבות מקלות. הפציעות שלא ירפו והרעב שפחת מהמשחק הובילו את אחת הספורטאיות הגדולות שצמחו כאן לתלות את המחבט והכל בגיל צעיר יחסית.

שחר פאר והתקשורת הישראלית
אנשי התקשורת הישראלית בפרט וחובבי הספורט הישראלי בכלל ידועים בביקורת העוקצנית והפוגעת שלהם לצד המחמאות חסרות הפרופורציה וגם במקרה של שחר פאר ניתן להבחין בבירור כי התגובות לאורך כל הקריירה שלה נעו בין תשבוחות יוצאות דופן על יכולתה כאשר הייתה בשיא ועד העלבות והערות פוגעניות כאשר הייתה ברגעי השפל בקריירה. ערוץ הספורט המביא לנו למסך יותר טוב מכל ערוץ אחר את הסיפורים והקולות שמאחורי המשחקים עצמם הראה לנו לא פעם ולא פעמיים את השוני בין התגובות ולצד אנשים שזכרו לשחר את הרגעים הגדולים והיפים של תחילת הקריירה היו כאלה שסימנו לה את הדרך החוצה כבר לפני מספר חודשים. במקרים רבים שחר נתקלה ביחס לא הוגן כלפיה ובמקרים מסוימים היא גם בחרה לענות למבקריה אך בעקבות הכישלונות ההולכים וחוזרים, בעיקר בשנים האחרונות התשובות שלה נראו כמו התגוננות לא מוצדקות ולא כמו ספורטאית שבאמת בטוחה בעצמה. שחר פאר דורגה בשיא שלה במקום ה-11 בעולם, דירוג שלא הרבה טניסאיות מצליחות להגיע אליו ובתקופה ההיא שחר נראתה כמו אחת שיכולה לאיים אפילו על הגדולות ביותר. הקריירה לקחה אותה למקומות אחרים אבל בכל הקשור ליחס של התקשורות הישראלית בהחלט אפשר לומר שהיא תישאר עם לא מעט זיכרונות לא נעימים/

הרגעים הגדולים של הספורט בערוץ הספורט
ערוץ הספורט בסלקום tv
מביא לכם את כל הסיפורים, הספורטאים, התמונות, הקולות, המשחקים והראיונות שכל חובב ספורט מחכה לראות אחרי יום עבודה ארוך ומתיש. סלקום חרטה על דגלה להביא לחובבי הספורט את כל הספורט למסך ואם בחרתם סלקום אתם תוכלו ליהנות גם מערוץ הספורט הוותיק. שחר פאר הייתה ספורטאית נהדרת אבל יש עוד המון ספורטאים מהארץ וכמובן מחו”ל שהולכים להפוך את הקיץ הקרוב שלכם ללוהט במיוחד ואם אתם חובבים ספורט אמיתיים אתם ממש לא הולכים להחמיץ את זה.

צרכנות