וילות בגורן להשכרה למשפחות

וילות בגורן להשכרה למשפחות

לאחר שנים ארוכות שבהן נראה כי עצם היותנו אנשי משפחות העמידה אותנו בעמדה נחותה לעומת הבליינים ה”חופשיים” – כיום נראה ששוק התיירות התאזן ואנשי משפחות יכולים ליהנות מלא פחות אטרקציות מאנשים צעירים. יותר ויותר ספקים מתאימים את ההיצע שלהם לקבוצות מעורבות בגילאים ודואגות לתת מענה לילדים, בני נוער ואנשים מבוגרים כאחד. אחת התופעות האופייניות לשינוי תפיסתי זה – ההיצע הרב של וילות בגורן להשכרה, כדוגמא למושב קטן יחסית שהפך לנקודה אהובה על משפחות רבות. הוילה מעניקה להורים את האפשרות לבלות בראש שקט, בבית בטיחותי ללא אנשים זרים וכל סכנה, לצד תנאי מגורים נעימים לכל בני המשפחה וכן אטרקציות בתוך הוילה עצמה.

לרשותכם מבחר וילות בגורן באתר בא לי וילה – בחרו וילת נופש מיוחדת עם בריכה גדולה!

אילו אטרקציות משפחתיות בולטות באזור גורן כיום?
אזור גורן מהווה דוגמא מצוינת להיצע של שוק התיירות המקומי משום שיש בו גם מספר אטרקציות חיצוניות, לצד וילות ברמה גבוהה המעניקות חווית נופש יוצאת מן הכלל המותאמת לכל בני המשפחה. בין האטרקציות הבולטות באזור המתאימות בעיקר למשפחות ניתן למצוא את פארק גורן הנודע והנרחב, בו יש מסלולים שונים המותאמים למטיילים מכל הסוגים, נוף מיוחד במינו ואפשרות לבלות יום שלם בטבע בעלויות מינימליות – שילוב בין אטרקציות זולות או אפילו בחינם לצד השקעה בתנאי מגורים נעימים בוילה נותנים את הערך הרב ביותר במחיר שכל משפחה יכולה להרשות לעצמה לפחות אחת לשנה. בין האטרקציות הנוספות ניתן למצוא את חוות הסוסים, את מתחם הפיינטבול שעשוי להתאים גם בתור מקום ליום הולדת של אחד הילדים ועוד.

דוגמאות של וילות בגורן להשכרה למשפחות באיכות הגבוהה ביותר

על מנת לבלות מחופשה משפחתית מיוחדת במינה, כדאי לשים לב למספר מאפיינים ספציפיים של הוילות המוצעות להשכרה בגורן. בין המאפיינים האלה ניתן למצוא את אביזרי הבטיחות השונים המיועדים לילדים: גדר בטיחות ליד הבריכה, שערים נסגרים לצד גרמי המדרגות, סורגים על החלונות של הקומות העליונות וכו’. דוגמא לוילה מעולה למשפחות בגורן – וילת המלון הכוללת 11 חדרי שינה יוקרתיים, סלון ענק הדומה לבית האח הגדול, שני מטבחים וחדר אוכל ענק שיכיל את כל האורחים, וסאונה מרגיעה לזמן איכות מותאם דווקא להורים.

מה עושים בוילה עם המשפחה?

צילום: עמיעד טאוב


למרות שאזור גורן מציע אטרקציות מעולות בסביבה הקרובה, באמצעות השכרה של וילה מתאימה למשפחות אפשר ליהנות מהמון זמן איכות גם “מבלי לצאת מהבית”. כך, הוילות השונות מאובזרות בבריכות בגדלים שונים שרובן מתאימות למשפחות. החצר הגדולה מעניקה מקום לעשות בו על האש, ווילות רבות מאובזרות בכדורסל, שערי כדורגל ושאר פרטים קטנים שיכולים להעסיק ילדים בגילאים שונים לאורך זמן רב. בנוסף, הסלון עשוי להיות מאובזר גם במרכז מולטימדיה מרשים וגם לספק פינוקים כגון קונסולות משחק עם מגוון רחב של משחקים שיעסיקו את הילדים וגם יתנו מספר שעות מנוחה להורים התשושים שכל כך זקוקים לה בחופשה המשפחתית.

צרכנות