השר לשעבר גדעון סער במאהל המחאה של בית אל: ” ההתחייבות היתה ברורה ויש לקיימה במהירות”

השר לשעבר גדעון סער במאהל המחאה של בית אל: ” ההתחייבות היתה ברורה ויש לקיימה במהירות”

השר לשעבר גדעון סער, ביקר  במאהל המחאה שהקימה מועצת בית אל בירושלים במחאה על הקפאת הבנייה במועצה, וזאת לאחר שהובטח פעמיים על ידי ראש הממשלה נתניהו כי ייבנו 300 יחידות דיור.

סער כיהן בזמן ‘משבר האולפנה’ כחבר ממשלה, חבר קבינט וחבר ועדת שרים לענייני התיישבות תקף ואמר שעל ראש הממשלה לממש את התחייבותו לבניית 300 יחידות דיור. “הדבר החשוב בממד הציבורי הוא לקרוא לממשלה לקיים את התחייבותה כמו בכל תחומי החיים, היה משבר לא פשוט, הייתה התמודדות לא פשוטה. בסוף הייתה התחייבות ואותה צריך לקיים” טען סער.

גדעון סער באוהל המחאה. צילום מסך

גדעון סער: “לגופו של עניין ניתנה התחייבות, ההתחייבות הייתה ברורה- לבניית 300 יחידות דיור בבית אל והתחייבויות צריך לקיים, הממשלה חייבת לקיים. זו התחייבות שחזרו עליה לפני שנתיים” הסביר סער והוסיף “יישוב שלא הייתה בו בניה כל כך הרבה שנים הצרכים הטבעיים מחייבים את קיום ההתחייבות. אני מקווה שזה יבוצע במהרה. הסיבה שהגעתי היא כדי להביע את התמיכה שלי בקריאה של ראש המועצה שי אלון: לקיים את ההתחייבות ולבנות בבית אל”

סער הוסיף “הדבר החשוב במימד הציבורי הוא לקרוא לממשלה לקיים את התחייבותה כמו בכל תחומי החיים, היה משבר לא פשוט, הייתה התמודדות לא פשוטה, אני זוכר שבילינו לילות במשרד ראש הממשלה ובסוף הייתה התחייבות ואותה צריך לקיים”

ראש המועצה שי אלון: “סער תרם שנים רבות ליישוב בית אל, בכל התפקידים בהם שימש. לכן התמיכה שלו חשובה לי מאוד. אני מודה לו על ההזדהות איתנו.

חדשות בנימין כתבה ראשית