השר דרעי לתושבי נתיב האבות בישיבת סיעה של ש”ס: “ממש חלם בהתגלמותה”

השר דרעי לתושבי נתיב האבות בישיבת סיעה של ש”ס: “ממש חלם בהתגלמותה”

במהלך ישיבת הסיעה השבועית של ש”ס נכנסו תושבי שכונת נתיב האבות וחילקו לשרים ולחברי הכנסת, חתיכות מהמבנה הראשון שנהרס  בשכונה בשבוע שעבר.

חברי הסיעה קיבלו פלאייר הפונה אליהם בבקשה ובהצהרה, כי בידם למנוע את המשך ההריסות הן בשכונה והן בישובים נוספים, ולפעול להסדרת השכונה.

כזכור: מטרת הרעיון בחלוקה לגרום לחברי הממשלה, לזכור את ההרס ואת השכונה הקיימת ולחשוב פעמיים איך ניתן למנוע את המשך ההריסה ואיך ניתן למנוע את החלטת בג”ץ שלפיה עד חודש מרץ 2018, יש להרוס 16 בתי קבע בנתיב האבות. 

צילום: מטה המאבק בנתיב האבות

יו”ר מפלגת ש”ס, שר הפנים אריה דרעי אמר לתושבים:

 “עזרתנו מובטחת לכם, כל מה שאפשר במסגרת הפוליטית, המשפטית והממשלתית שיש לך פה. תדע כמה שהנושא הזה חשוב לנו ויקר לנו וכמה שלצערנו אנחנו לא יכולים לעשות לד כל דבר, אנחנו נעשה מה שנוכל, אומר זאת בשמי ובשם כל הסיעה”.

עוד אמר: “אני מציע שמי שלא היה שמה, שכדאי לראות. זה אבסורד שאי אפשר להאמין . זה ממש חלם בהתגלמותה . חלק כן וחלק לא . זה המצב, אין מה לעשות אנחנו במדינה דמוקרטית”.

מתושבי נתיב האבות נמסר:

“שמחנו לשמוע את הצהרת השר אריה דרעי שסיעת ש”ס גם מחויבת להסדרת נתיב האבות וכי הנושא קרוב לליבה. סיעת ש”ס היא חברה בכירה בקואליציה ויש בכוחה גם להשפיע לקידום הסדרת השכונה במסגרת הכלים המשפטים הקיימים. ישנם דברים רבים שניתן לקדם ע”מ להסדיר את שכונת נתיב האבות. אנחנו רוצים שיזכרו אותנו תמיד עד למציאת פיתרון”.

חדשות אריאל כתבה ראשית