השר בנט במימונה בשומרון:”צריך להמשיך להאמין”.

השר בנט במימונה בשומרון:”צריך להמשיך להאמין”.

כחלק מחגיגות המימונה ברחבי הארץ, הגיע השר נפתלי בנט שר החינוך ויור הבית היהודי לשומרון לחגוג את המימונה לצד תושבי השומרון וראש מועצת שומרון יוסי דגן. אירוע אותו ארגנו מרכז ישיבות בני עקיבא כחלק מהחגיגות לציון 50 שנה לשחרור השומרון.

חגיגות המימונה התקיימו בבית משפחת דהאן בישוב עץ אפרים,  יחד עם השר בנט הגיעו לחגוג את המימונה ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן, בכיר רבני הציונות הדתית הרב חיים דרוקמן, רב השומרון הרב אליקים לבנון,  ח”כ שולי מועלם, ח”כ בצלאל סמוטריץ, סגן שר הבטחון הרב אלי בן דהאן וכן סגן ראש מועצת שומרון דוידי בן ציון ועוד רבים אחרים..

השר בנט בירך את הנוכחים ואמר כי זהו חג האמונה ויש להמשיך להאמין. שכן הדור הקודם הדור של הרב דרוקמן לא העלה בדעתו שירושלים תשוחרר וזכה לראות את הנס וכך גם עלינו להאמין.

צילום רועי חדי

יוסי דגן ראש מועצת שומרון אמר: “המימונה הוא חג של אחדות. אחרי 50 שנות התיישבות אנחנו מצפים מממשלת ישראל לאחד את ארץ ישראל ולהחיל ריבונות על יהודה ושומרון. זו המתנה שהממשלה צריכה לתת לרגל חגיגות 50 שנה לשחרור השומרון”.

אלחנן גלט מנכל ישיבות ואולפנות בני עקיבא: “המימונה הוא חג שמסמל אחדות וקיבוץ גלויות חג של ביחד השנה אנחנו חוגגים בעץ אפרים 50 שנה להתיישבות ביהודה ושומרון ומייחלים שביחד נמשיך לבנות ולחנך דורות של בונים ומתיישבים.”

 

חדשות שומרון כתבה ראשית