השכרת רכב בחו”ל – הדרך הטובה ביותר ליהנות בנסיעה משותפת

השכרת רכב בחו”ל – הדרך הטובה ביותר ליהנות בנסיעה משותפת

תתארו לעצמכם את התמונה הבאה, אתם נוסעים עם הילדים לחו”ל, בוחרים יעד קסום, עיר מרכזית או עיר קייט, ועכשיו מה שנותר לכם להחליט זה, האם אתם משתמשים בתחבורה ציבורית או שוכרים רכב.

מצד אחד, אתם יכולים לנסוע כל יום במוניות, אוטובוסים, רכבות, זה יכול להיות נחמד, ככה אתם לומדים להכיר את התרבות המקומית. מצד שני, זה אומר שאתם צריכים לדאוג שהם יהיו מוכנים בזמן אחרת תאחרו, ואתם צריכים להקפיד שהם לא הולכים מהר או לאט מדי בשביל שלא ייעלמו לכם, לוודא שהם לא עושים בלגן בשביל שלא יפריעו לאחרים במקום, וחוץ מזה, שאתם צריכים כל הזמן להחזיק אותם ובמקום ליהנות מהנסיעה, אתם מרגישים כמו בטיול שנתי.

מצד שני, אתם יכולים לבחור באופציה של השכרת רכב בחו”ל. אתם אומנם תצטרכו להשקיע קצת יותר כסף, אך אתם תוכלו ליהנות מאפשרות לשמוע מוזיקה ביחד, לשחק משחקי חברה, לעצור בכל מקום שאתם רוצים, והכי חשוב לא תהיו מודאגים מלוח זמנים או מזה שהם הולכים מהר או לאט מדי, לא תצטרכו להחזיק להם את היד כל הזמן. הדבר היחידי שכן תצטרכו לדאוג הוא, שלא יריבו במושב האחורי ומדי פעם תצטרכו להתחלף ביניכם בנסיעה, כשאחד נוהג והשני משגיח ומפעיל את הילדים.

השכרת רכב בחו”ל הפכה להיות חלק בלתי נפרד מכל נסיעה של ישראלים, כמעט לכל מקום. בוודאי כשנוסעים לאירופה או לארצות הברית, אך זה נכון גם כשנוסעים למדינות אחרות. לשמחתנו, כיום אנחנו יכולים לשכור רכב דרך האינטרנט בכל מקום שאנחנו רוצים. אנחנו יכולים לבקש מהחברה שתשמור לנו רכב במקום מסוים, לפי הסניפים שלה, וכשאנחנו נגיע אל היעד, אנחנו נגיע לשם בשביל לאסוף את הרכב.

תמונה באדיבות: pixabay

מדוע השכרת רכב בחו”ל משתלמת

לכאורה, עלויות השכרת רכב בחו”ל הן גבוהות יותר משימוש בתחבורה ציבורית. אך אם עובדים נכון מבחינה כלכלית, זה לא חייב להיות כך, להיפך, אנחנו יכולים להרוויח הרבה יותר. למשל, אנחנו יכולים בזכות השכרת רכב, לישון במוטלים ואכסניות שנמצאות הרחק ממרכז העיר, בצורה כזו, אנחנו מפחיתים באופן מהותי את עלויות הלינה.

אנחנו יכולים גם לבחור ללון ביישובים קטנים, במקומות בהם אין הרבה תיירים ולכן העלויות ראש הן הרבה יותר זולות. זה נכון כמעט לגבי כל מקום. יתרה מזו, אנחנו יכולים ללון בשטח, יש מקומות באירופה, ארצות הברית ואוסטרליה, שם אנחנו יכולים להגיע עם רכב, להקים אוהל וללון במקום. זה דבר שכמעט בלתי אפשרי לעשות עם תחבורה ציבורית.

נקודה נוספת, שימוש בשירות של השכרת רכב, מאפשר לנו לחסוך נסיעות בתחבורה ציבורית, אז אולי בנסיעות קצרות זה פחות משתלם, אך בנסיעות ארוכות, זה יכול להיות הרבה יותר זול ופשוט, לכן זה גם יותר משתלם.

 

 

 

 

 

צרכנות