הממשלה אישרה 215 מליון שח למיגון אוטובוסים ביו”ש.

הממשלה אישרה 215 מליון שח למיגון אוטובוסים ביו”ש.

ממשלת ישראל אישרה הבוקר 215 מליון שח לצורך מיגון אוטובוסים להסעות תלמידים וכן לתחבורה הציבורית ביו”ש. מדובר בתוספת של 113 אוטובוסים עבור השנים 2017 עד 2021.ח”כ מוטי יוגב בירך: “מענה חיוני וחשוב לביטחון הנוסעים ולמרקם החיים של תושבי יו”ש”.

הממשלה אישרה הבוקר 215 מליון שח למיגון אוטובוסים לתלמידים ותושבים ובכלל ביו”ש.לאחר שנים של סחבת בנושא מיגון אוטובוסים ביו”ש, הביא הבוקר שר התחבורה ישראל כץ, קץ לעניין. מדובר בתוספת של 113 אוטובוסים עבור השנים 2017 עד 2021.בעניין עסק רבות גם ח”כ מוטי יוגב בועדת המשנה לענייני יו”ש – חוץ וביטחון והסיוע התאפשר בתמיכתם של סגן ראש המטה לביטחון לאומי תא”ל במיל זאב צוק רם, מנכ”ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר וגורמים נוספים.

שר התחבורה ישראל כץ אמר הבוקר: “אני רואה חשיבות רבה בתוספת אוטובוסים ממוגנים לתושבי יהודה ושומרון , דבר שיחזק את ההתיישבות ויאפשר לתגבר את השימוש בתחבורה הציבורית לנוחות המתיישבים ושמירה על בטחונם”.

אוטובוס שהציג ראש מועצת דרום הר חברון בדיון בנושא תחבורה ביו”ש.צילום באדיבות לשכת חכ יוגב

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון בירך גם הוא על ההחלטה: “מדובר בהחלטה קריטית בחשיבותה. מזה שנים נאלצים תושבי השומרון ואף תלמידי בתי הספר באוטובוסים ישנים זאת משום שמזה שנים מתעכבת המדינה בתקצוב מיגון האוטובוסים, על כן נאלצנו להסיע תלמידים באוטובוסים ממוגנים שנמצאים על הכביש מס שנים רב מדי. אני מודה לשר התחבורה על כך שסוף כל סוף הוא הביא לשינוי הזה שמחזיר את תושבי יו”ש למקומם הטבעי. אזרחים שווי זכויות כמו שאר אזרחי ותלמידי מדינת ישראל”.

ח”כ מוטי יוגב בירך: “יהיה בכך מענה חיוני וחשוב לביטחון הנוסעים ולמרקם החיים של תושבי יו”ש, מודה לכל המסייעים למהלך חשוב זה”.

חדשות בנימין חדשות שומרון כתבה ראשית