ההרוג בפיגוע בגוש עציון: ארי פולד הי”ד, תושב אפרת

ההרוג בפיגוע בגוש עציון: ארי פולד הי”ד, תושב אפרת

ההרוג בפיגוע בקניון שבצומת הגוש הוא ארי פולד הי”ד, תושב אפרת ואב לארבעה. ארי היה חבר כיתת הכוננות ביישובו. לאחר שנדקר פצעים אנושים אף הספיק לשלוף את אקדחו האישי ולירות לעבר המחבל בעת מנוסתו. במחאה על הרצח – ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, העביר אמש את לשכתו לצומת גוש עציון

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן החליט להעתיק את לשכתו למקום הפיגוע במחאה על הרצח. “רצח יהודי במדינת ישראל חייב לקטוע את שגרת החיים של כולנו. עלינו לשדר לאוייבינו כי דם יהודי אינו הפקר” אמר נאמן והוסיף : ” אני מעביר לכאן את לשכתי עד ליום כיפור כדי לקרוא דווקא מכאן לחיזוק הביטחון ולחיזוק ההתיישבות בגוש עציון. על הממשלה לנהוג ביד קשה מול המרצחים מצד אחד, ולענות על כל פיגוע בבנייה מאסיבית ופיתוח ההתיישבות. דווקא עכשיו גוש עציון. זה הרגע לבנות ולהיבנות.”

ירון רוזנטל המתמודד לראשות מועצת גוש עציון הוציא הודעה בה הוא מחזק את רוח התושבים, ודורש להרוס את ביתו של המחבל עוד היום כחלק ממדיניות המלחמה בטרור.

עוד הוסיף :”בשעות האלה אני מבקש לחזק את לוחמי צה”ל ואת רוח תושבי גוש עציון שעמידתם האיתנה מול הטרור היא זו המביאה תקווה אמיתית לאזור ומבטיחה שנמשיך לפרוח לבנות ולהתיישב. אני קורא להרוס עוד היום את ביתו של המחבל כחלק ממדיניות נכונה של מלחמה בטרור”

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן עם יהודית קצובר, נדיה מטר ואולפנת להבה סמוך למקום הפיגוע בקניון בצומת הגוש.
צילום: המועצה האזורית גוש עציון.
חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית