ההבדל בין מזרן אורתופדי למזרן רגיל

ההבדל בין מזרן אורתופדי למזרן רגיל

המזרן הוא אחד מפריטי הריהוט המשמעותיים ביותר בבית, ויש לכך שורה של סיבות טובות מאוד. הסיבה העיקרית היא שמזרן איכותי ונוח ישפר את איכות השינה שלנו, וגם יפחית כאבי גב למי שנוטה לסבול מהם. לכן, אם החלטתם לשדרג את השינה שלכם ולהחליף את המזרן הישן בדגם חדש ומשופר, הגיע הזמן שתכירו את האפשרויות שלכם ואת ההבדלים ביניהם.

מזרן אורתופדי

מזרונים אורטופדיים פותחו מתוך מטרה אחת עיקרית, והיא לספק תמיכה טובה יותר לגוף בזמן השינה. כדי להשיג את המטרה הזו תוכננו המזרנים בהתאם למבנה הגוף, כך שהם תורמים לשינה טובה יותר וכתוצאה מכך גם לתפקוד טוב יותר בשגרה. הוא עשוי מחומרי גלם איכותיים והוא מאפשר לפזר את משקל הגוף אופטימלי, מה שמוביל להפחתה משמעותית בכאבי הגב. אגב, זה לא אומר שאתם צפויים לישון על מזרן קשיח. מזרנים אורתופדיים תוכלו למצוא בשלל סוגים, שכל אחד מהם יתאים לרמת הקושי המועדפת עליכם ולטעם האישי שלכם.

בחירת מזרן נוח 

מזרנים אורתופדיים אמנם זוכים לפופולאריות רבה בשנים האחרונות, אבל גם למזרנים הרגילים יש מקום של כבוד, בתנאי שאתם משקיעים את הזמן בבחינת האפשרויות שלכם ובבחירת המזרן האיכותי והטוב ביותר. בפשטות, כדי שתוכלו לבחור מזרן אידאלי עבורכם מומלץ שתבדקו, לפני כל דבר אחר, את מידת הנוחות. הגיעו אל החנות, הישענו לאחור ובדקו האם רמת הקושי מתאימה לכם או אתם מעדיפים דווקא מזרן רך יותר. מזרנים אורתופדיים יכולים להיות נוחים מאוד וגם להתאים לכם במדויק, ומזרנים רגילים עשויים אף הם להציע את הנוחות שאתם מחפשים. אם לא תנסו לא תגלו.

מזרן. צילום: באדיבות pixabay

חומרי גלם איכותיים 

השאלה השנייה והחשובה היא שאלת חומרי הגלם. כמו בכל תחום אחר בחיים, גם כאן רצוי שתתמקדו אך ורק במזרנים שעשויים מהחומרים האיכותיים ביותר. מזרנים רגילים עשויים גם להציע חומרי גלם משובחים, וכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים מזרן שילווה אתכם למשך שנים רבות וטובות, זה באמת כל מה שאתם צריכים לחפש. מזרן שאיננו איכותי יהפוך את השינה שלכם לחוויה לא מאוד חיובית בתוך זמן קצר, וסביר להניח שתחליפו אותו מהר מהצפוי. כדי להימנע מאי הנעימות ומההוצאה הכפולה, בחרו מראש מזרן איכותי. בטווח הארוך זה ישתלם לכם כלכלית וגם יאפשר לכם שינה טובה הרבה יותר, בלי הפרעות ובלי כאבי גב בבוקר שאחרי.

צרכנות