האם גם גברים שמחים לקבל טבעות זהב מעוצבות במתנה לרגל מאורע חשוב?

האם גם גברים שמחים לקבל טבעות זהב מעוצבות במתנה לרגל מאורע חשוב?

מקובל להאמין שמתן טבעות ותכשיטים באופן כללי זה משהו המתאים אך ורק לנשים. אך האמת היא שגם גברים רבים יכולים להתרגש מאוד מקבלת טבעות זהב מעוצבות בתור דרך לכבד ולהעריך את תרומתם לחיים של כל הקרובים להם ומשפחתם. כך, כפי שגם טבעות אירוסין מוענקות כיום באותה המידה גם מנשים לגברים (למרות שזה עדיין נחשב למעשה נועז בקרב אוכלוסיות מסוימות), ניתן להעניק גם טבעות לרגל אירועים אחרים, כגון יום הולדת עגול, פרישה לגמלאות, לידת נכד ראשון, נישואין מחודשים, חידוש נישואין, פתיחת עסק ומה לא. כל אירוע שמרגיש בעל חשיבות מספקת על מנת לכבד אותו בתכשיט שיסמל את פתיחתה של תקופה חדשה בחיים הוא בהחלט זכאי וראוי לרכישת מתנות מסוג זה.

כיצד מזהים טבעות גבריות?

אז מה בעצם נדרש מטבעת על מנת להתאים באיכותה, עיצובה וסגנונה לאורך החיים והלך הרוח הגברי? למעשה, לא הרבה כפי שניתן לחשוב. בסופו של דבר, טבעות באיכות גבוהה הן קודם כל טבעות מרשימות ומעוצבות בקפידה, תוך מחשבה על הפרטים הקטנים. פעמים רבות מקובלת להאמין שטבעות לגברים צריכות להיות מאופיינות בכבדות מסוימת ולהיות יותר גסות, אך בפועל ניתן למצוא לא מעט טבעות אירוסין שהן יוניסקס ומתאימות לגברים ונשים כאחד. גברים רבים מעריכים דווקא את הסגנון המעודן ובשבילם ניתן לבחור טבעת אירוסין או כל טבעת שהיא בהתאם לטעמם האישי. כך שמה שקוע בסופו של דבר זה לא מידת ה”גבריות” של הטבעת, אלא התאמתה לטעמו וסגנונו של מקבל המתנה.

צילום: Frank Winkler from Pixabay

מאפיינים של טבעות זהב מעוצבות באיכות גבוהה

איכות של תכשיט זה משהו שלא תמיד נמדד בקלות ואפילו לא תמיד מזוהה באופן מיידי. האיכות של טבעות זהב מעוצבות נמדדת במרוצת השנים, בהתאם לעמידה שלהן בנזקי הזמן, המראה הבלתי משתנה וכו’. על מנת להבטיח שאתם קונים טבעות באיכות הגבוהה ביותר, כדאי מאוד לרכוש מספקים ידועים ומורשים שמעניקים תעודות ואישורים על איכות החומר, מידת הקארט וגם המאפיינים של אבני החן, במידה ויש המשובצות בטבעות. כל אלה יחד יכולים להבטיח איכות גבוהה של המוצר הנרכש.

האם טבעות אירוסין לגברים שונות מאלו של נשים?

כיום מקובל שגם אישה תעניק טבעת אירוסין לחתן המיועד שלה. היות וזוגות מתגוררים עתים קרובות יחד טרם עולה נושא החתונה, פעמים רבות הכוונות של השניים ברורות זה לזו ולכן אין כל צורך בהצעות רשמיות (אלא אם כן זהו החלום של אחד או אחת מבני הזוג). טבעות זהב מעוצבות יכולות לשרת גם בתור טבעת אירוסין וגם בתור פריט יומיומי שהגבר עונד בלי קשר לטבעת הנישואין שתצטרף לחגיגה מאוחר יותר. גם במקרים אלה, הטבעות של נשים וגברים יכולות להיות דומות מאוד ולא להיות נשיות או גבריות באופן מודגש.

האם טבעת אירוסין הינה הטבעת המיוחדת היחידה שניתן להעניק לגבר?

האהבה לתכשיטים לא שמורה לנשים בלבד. למעשה, לאורך ההיסטוריה פריטי יוקרה שונים היוו את הסממן לסטאטוס הגבוה של כל גבר, לכן הענקת טבעת אירוסין או כל טבעת אחרת בתור מתנה לאירוע חשוב זו בהחלט פרקטיקה מקובלת לכל הדעות. ניתן להעניק טבעת מטעם אדם אחד או אפילו כמתנה מכל המשפחה, ולכן אם מגיע אירוע חשוב בחיי האבא, הדוד, הסב, בן הזוג, הבן, האח או כל אדם קרוב אחר, בהחלט ניתן לשקול בחיוב להעניק טבעות זהב מעוצבות בתור מתנה בעלת משמעות. גם אם כרגע האדם לא עונד טבעות מעבר לטבעת נישואין, זה בהחלט משהו שיכול להשתנות עם מתן התכשיט המתאים.

 

המאמר נכתב ע״י: לויס תכשיטים, הרקון 17, ר״ג

צרכנות