דרעי בנתיב האבות משבח את משרד הפנים: “הם מותחים עד הקצה את היכולות שלהם לסייע”

דרעי בנתיב האבות משבח את משרד הפנים: “הם מותחים עד הקצה את היכולות שלהם לסייע”

 שר הפנים והשר לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל אריה דרעי יחד עם סגן שר הפנים משולם נהרי הגיעו לביקור בנתיב האבות שביישוב אלעזר בגוש עציון. את השר ליוו יו”ר מועצת יש”ע אבי רואה, מזכ”ל אמנה זאב (זמביש) חבר, מנכ”ל מועצת יש”ע שילה אדלר, ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן ומנכ”לי משרד הפנים ופיתוח הנגב והגליל.

בפני השר הוצגה בעיית “הבתים החצויים”, אשר כתוצאה מחלוקה משפטית של הקרקע, נוצרו “תולעים” ה’חותכות’ את מקצת בתיהם של שש משפחות בשכונה ונוצר מצב שאותן חתיכות הבתים ניצבות על קרקע פרטית פלסטינית, ואף על פי כן כל אותם בתים מיועדים להריסה ופינוי.

אריה דרעי בנתיב האבות. צילום באדיבות מועצת יש”ע

השר ביקר יחד עם משפחת נוי בביתם שבנתיב האבות ועלה למרפסת לתצפית על כל השכונה. לאחר מכן נכנס לבית המשפחה לפגישה עם תושבי השכונה.

השר דרעי אמר: ״אני רוצה לשבח את צוות משרד הפנים בראשות המנכ״ל מרדכי כהן, שהתמסר לנושא ההתיישבות בלב רחב ובשום שכל. הם מותחים עד הקצה את היכולות שלהם, כולל היעוץ המשפטי, כדי לסייע ולפתור בעיות של ראשי הרשויות. כך גם בנושא עמונה הם התגייסו להקמת היישוב לרווחת התושבים״.

יו”ר מועצת יש”ע אבי רואה אמר: “אנו מודים לשר דרעי על הביקור החשוב בנתיב האבות. התמיכה התמיכה החשובה שאנו מקבלים מהדר דרעי ומשרי הממשלה הם המנוע לפתרון הבעייה והרבה הבתים, חלילה, בנתיב האבות. נמשיך להיאבק על כל שעל ביהודה, שומרון ובקעת הירדן”.

צילום באדיבות מועצת יש”ע

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: “השר דרעי התחיל את חייו הציבוריים בתור מזכיר היישוב מעלה עמוס, מוותיקי יישובי הגוש, ואנחנו רואים בו בן בית שפתוח לכל הצרכים שלנו ומסייע ככל האפשר וגם בדברים המורכבים, כמו בסוגיית נתיב האבות ובתחום של פיתוח ההתיישבות ועל כך אנו מודים לו”.

חדשות גוש עציון והר חברון חדשות שומרון כתבה ראשית