“דורשים הסדרה מיידית של שכונת נתיב האבות באלעזר”

“דורשים הסדרה מיידית של שכונת נתיב האבות באלעזר”

עשרות הפגינו מול הכנסת כנגד הריסת 17 הבתים בשכונת נתיב האבות ביישוב אלעזר שבגוש עציון וקראו להסדרה מיידית של השכונה ומציאת פתרונות חלופיים לאלו שביתם ייהרס

כזכור: מאז פסק הדין של בית המשפט העליון להריסת שכונת נתיב האבות שבאלעזר בגוש עציון, אין שום פתרון ומגעים עם תושבי השכונה שמתחילים להבין כי בעוד מספר חודשים, הם עלולים למצוא עצמם ללא קורת גג.

ממטה מאבק נתיב האבות נמסר: “פחות משמונה חודשים ממועד ההריסה של בגץ ואין נתיב של הסדרה ופתרון לתושבים. הממשלה עומדת חסרת אונים מול ארגוני השמאל הקיצוני שמנצלים לרעה את מערכת המשפט כדי להגשים את שאיפותיהם להחרבת ההתיישבות ביהודה ושומרון”

צילום באדיבות: מטה המאבק נתיב האבות.

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן: “נתיב האבות שוכנת בלב לבו של גוש עציון. באנו לכאן בשלישית כדי להישאר לתמיד! מי שינסה לפגוע בנו בכלים משפטיים לא תצלח ידו – רק נבנה ונפרח עוד יותר. בזכות כושר העמידה של התושבים, בזכות מורשת גוש עציון, בזכות אבות האומה שבנתיבם אנו צועדים”.

עוד אמר: “אני מצפה ממשלת ישראל לומר עד כאן לאלו הכופרים בזכותנו על גוש עציון ועל הארץ כולה. בשעה שהם זוממים להרוס – תבנו ותשקיעו כאן למען דורות הבאים ולמען נצח ירושלים!

חדשות גוש עציון והר חברון כתבה ראשית