בנט בבית אל: “החזון שלנו, מיליון אנשים ביהודה ושומרון”

בנט בבית אל: “החזון שלנו, מיליון אנשים ביהודה ושומרון”

המועצה המקומית בית אל חגגה 40 שנים להיווסדה. באירוע המרכזי בו השתתפו 3,500 מתושבי בית אל הופיע הזמר אברהם פריד.  נשאו דברים יושב ראש הכנסת יולי אדלשטיין, שר החינוך נפתלי בנט חברת הכנסת שולי מועלם ואישים נוספים.

יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין הגיע למועצה המקומית בית אל שחוגגת הערב 40 שנים להיווסדה. באירוע המרכזי בהשתתפות 3,500 מתושבי בית אל אמר יושב ראש הכנסת כי הוא הגיע לבית אל על מנת להצדיע לאלפי התושבים, “אני מקווה שלחגיגות היובל של בית אל יגיעו רבבות תושבים ולא אלפים” עוד ציין אדלשטיין כי הוא ימשיך ללוות את המועצה עד אשר אישורי 300 הבתים יהפכו לבניינים של ממש.

שר החינוך נפתלי בנט אמר במהלך האירוע החגיגי כי ראש הממשלה הבטיח שבחודש הקרוב יאושרו 300 יחידות הדיור לבנייה “זו הבטחה ישנה, ואנחנו בממשלה נקיים אותה” אמר, והוסיף “אבל זה לא מספיק, בסוף שנות ה-70 אפילו כאשר המערך היו בשלטון “הקימו עוד ועוד יישובים חדשים ובשנות ה90 זה נפסק והגיע לבלימה מוחלטת, אני מבין שהיו אנשים שדברו על חזון המדינה הפלסטינית אלא שהיום ברור לכולם שזה כבר לא יהיה ומכיוון שזה לא יהיה הגיע הזמן לשנות מן הייסוד את המצב”
שר החינוך אמר גם כי “הגיע הזמן להחיל את הריבונות על יהודה ושומרון,  אני קורה לך ראש הממשלה, אנחנו מאחוריך תעשה את הצעד הציוני ותחיל את הריבונות, ואז יהיה אפשר לחזור לתנופה של בנייה”

בנט בבית אל . צילום באדיבות: הלל מאיר

בנט התייחס גם להתקפות מחוץ ואמר  “אני יודע שיש שלא שיואהבו את זה באירופה. בזמנו כשהקימו את בית אל הנשיא קרטר עיקם את האף,  הוא עיקם את האף ואנחנו 6500 איש כאן. לא חשוב מה אומרים שם, חשוב מה אנחנו עושים כאן. כשאנחנו חזקים אף אחד לא יעצור אותנו. החזון שלנו מיליון תושבים ביהודה ושומרון”

חברת הכנסת שולי מועלם אמרה במהלך האירוע כי ” 50 שנה מאז שזכינו לחזור לנחלת אבותינו, 50 שנה של חזון ושילוב של אהבת העם, התורה והארץ שהביאו להקמת בית אל לפני 40 שנים. חגיגות ה-40 ךבית אל מתוך תפילה שבימים הקרובים יהיה אישור לשיווק 300 יחידות הדיור. בית אל תהיה התחלת וחידשו תנופת הבניה בירושלים וברחבי יהודה ושומרון”

את האירוע חתם ענק בזמר החרדי אברהם פריד, שהרקיד את ההמונים.

פריד בבית אל. צילום באדיבות : הלל מאיר
חדשות שומרון כתבה ראשית