ביקור היסטורי של מועצת יש”ע במרכז יצחק רבין

ביקור היסטורי של מועצת יש”ע במרכז יצחק רבין

21 שנים אחרי הרצח ביקרו לראשונה חברי מליאת מועצת יש”ע במרכז יצחק רבין בת״א. בתום הסיור נפגשו חברי המועצה עם דליה רבין ביתו של ראש הממשלה לשעבר העומדת בראש המרכז.

ביקור היסטורי של חברי מליאת מועצת יש”ע במרכז יצחק רבין בת״א וסיור חברי המועצה במוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין התקיים לראשונה השבוע.בתום הסיור נפגשו חברי המועצה עם דליה רבין ביתו של ראש הממשלה לשעבר העומדת בראש המרכז.

רבין בירכה את חברי המועצה: ״ אחרי 20 שנים לקחתי על עצמי להביא להדברות עם הקהל הדתי לאומי והמתיישבים.
המוזיאון הישראלי במרכז יצחק רבין הוא מקום מפגש, ויש לנו על מה לדבר, כי לכולנו חשובה הארץ הזו ואם לא נדבר ונקשיב נפסיד את המפעל הציוני הגדול שכולנו מושקעים בו בדם יזע ודמעות. טבעי שיהיו לכם הערות והארות, ושלא נסכים על הכל, אבל העיקר שנתחיל את השיח הדמוקרטי ונמשיך בו. אשמח שתביאו את ציבור המתיישבים אלינו לדיבור ישיר״.

יוחאי דמרי ראש מועצה אזורית הר חברון הודה בשם מועצת יש”ע לרבין על הביקור במוזיאון והוסיף: ״אני שמח שאני נמצא פה כדי לדבר כי ברגע שאנחנו יודעים לנהל שיח קשוב נדע גם להיות חלוקים. השנה נציין חמישים שנה לששת הימים, ו 450 אלף מתיישבים צריכים להגיד תודה לאבא שלך יצחק ז”ל על המהלכים שלו ועל מפעל ההתיישבות. אני מקווה שזו רק ההתחלה ולמרות חילוקי הדעות השיח, גם אם הוא נוקב, חייב להמשך.

שילה אדלר מנכל מועצת יש״ע העניק לגברת רבין עץ מגולף עם תחריט עליו נכתב: ה׳ עוז לעמו יתן, ה׳ יברך את עמו בשלום״ וצרפו אליו בקבוק יין משובח מיקבי עפרה.

מועצת ישע בביקור במרכז רבין.צילום איתן אלחדז
מועצת ישע בביקור במרכז רבין.צילום איתן אלחדז
חדשות שומרון כתבה ראשית