ביהודה ושומרון מפרגנים לטראמפ

ביהודה ושומרון מפרגנים לטראמפ

ברכות מקיר לקיר בימין הישראלי לדונאלד טראמפ שנבחר לנשיא ארצות הברית והפעיל מטה בחירות בשומרון. שרת המשפטים, איילת שקד:”זאת הזדמנות לממשל האמריקאי להעביר את שגרירות ארצות הברית לירושלים”. משה סוויל, מ”מ ראש המועצה האזורית גוש עציון: “אני מזמין אותו לביקור בגוש עציון המקום בו צמחו המנהיגים הגדולים של העם היהודי”.שדולת ארץ ישראל קיימה כינוס מיוחד בעקבות ניצחון טראמפ.

ניצחונו של דונאלד טראמפ שהפעיל מטות בחירות ברחבי ישראל ובשומרון בבחירות בארצות הברית הובילו למטר של ברכות מהימין הישראלי.שרת המשפטים איילת שקד: “אני מברכת את הנשיא הנבחר של ארצות הברית הנבחר דונאלד טראמפ, ידיד אמת של ישראל. אני בטוחה שטראמפ ידע לנתב באומץ את העולם החופשי ליעדים מוצלחים אל מול המלחמה העולמית בטרור. זאת הזדמנות לממשל האמריקאי להעביר את שגרירות ארצות הברית לירושלים, בירת ישראל הנצחית. הדבר יסמל את הקשר ההדוק והידידות האמיצה בין שתי המדינות”.

טראמפ.צילום מסך
טראמפ.צילום מסך

ח”כ מוטי יוגב:”הממליך מלכים ולו המלוכה”.מברך את דונאלד טראמפ על היבחרו לנשיא ארצות הברית.
נייחל ונתפלל שיהיה טוב לארצות הברית וטוב לישראל.נידרש לאחריות בחודשיים שנותרו לנשיא אובמה, על מנת שלא יזיק לישראל.אחר כך, בע”ה הכל פתוח במערכת היחסים האסטרטגיים בין ישראל לארצות הברית, גם ביחס לעתידנוהניצחי וחיזוק אחיזתנו ביהודה ושומרון.בוקר טוב אמריקה.בוקר טוב ישראל.”

משה סוויל, מ”מ ראש המועצה האזורית גוש עציון בירך את דונלד טראמפ על הניצחון ואמר: “אני מזמין אותו לביקור בגוש עציון המקום בו צמחו המנהיגים הגדולים של העם היהודי. הוא הוסיף ואמר שטראמפ שהצליח מתוך מגע אישי עם האנשים שבשטח, ימצא בגוש את האנשים הפשוטים שבונים את שיתוף הפעולה והעתיד. הוא סיים בתקווה שכעת יפתח עידן חדש, אמיץ, מחובר לשטח ולא כזה שבנוי על הלך הרוח במסדרונות של משרדי ממשל שונים”

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון “אני מברך את דונלד טראמפ על בחירתו. זהו יום חג לא רק לארה”ב אלא גם למדינת ישראל ההתיישבות ביו”ש. זכתה בידיד אמיתי.במערכת הבחירות הבעתי בגלוי את תמיכתי בטראמפ כי זו הייתה שעה חשובה להתיישבות, לשומרון שזוכה כעת לנשיא אוהד ואוהב ישראל אשר תומך התיישבות בשומרון”.

”מי שכבר הצהיר בגלוי על תמיכתו בהתיישבות ומי שיועצו הבכיר דייויד פרידמן הצהיר בפנינו על תמיכתו לא רק בזכויות היהודים ביו”ש אלא אף בסיפוח יהודה ושומרון למדינת ישראל.אנחנו מצפים לביקורו הראשון של הנשיא הנבחר טראמפ, אני מזמין את טראמפ להגיע לבקר גם בשומרון ערש ההיסטוריה של העם היהודי ולב ליבה של מדינת ישראל”.

מטה ארגוני המקדש מברך את דונאלד טראמפ לרגל היבחרו למנהיג המעצמה המאמינה ובוטחת בשם, ומזמין אותו לעלות להר הבית, להתחבר למקום משכן שכינתו, כדי לשאוב משם עוז ותעצומות לניהול והנהגת ברואיו בצדק וביושר.

תנועת ‘נשים בירוק’, פרסמה גם היא ברכה:”העם האמריקאי הוכיח בבחירתו בך, ראייה מפוכחת ששמה לנגד עיניה את ערכיה של אמריקה, ערכי צדק ומוסר, ערכי התנ”ך, עמידה איתנה מול הטרור וציר הרשע הבינלאומי ונאמנות לידידי אמת. העם בארה”ב של אמריקה אמר את דברו אל מול מנגנון משומן של אילי הון, ידוענים ואנשי תקשורת שביקשו לסמא את עיני הבוחרים ולהביא לבחירתה של הגב’ קלינטון”.

בעקבות תוצאות הבחירות בארה״ב קיימה היום שדולת א״י בראשות ח״כ יואב קיש וח״כ בצלאל סמוטריץ, דיון מיוחד עם כל חברי הכנסת החברים בשדולה לדיון במשמעות תוצאות בבחירות ובחירת הנשיא ה 45 דונאלד טראמפ. השתתפו לצד ראשי השדולה: סגני השרים ח״כ הרב אלי בן דהן, ח״כ ציפי חוטובלי ואיוב קרא וחברי הכנסת מוטי יוגב, אברהם נגוסה, יהודה גליק, מיקי זוהר, נורית קורן, שולי מועלם, ניסן סלומיאנסקי, אמיר אוחנה ואורן חזן. כמו כן ראשי הרשויות עודד רביבי ויוחאי דימרי.

בהודעת הסיכום קראה שדולת ארץ ישראל: ״אנו קוראים לממשלה ולראש הממשלה לפעול מעתה בהתאם להזדמנות היסטורית שמייצרות הבחירות בארה”ב: לחזור לבנות בכל מרחבי ארצנו. להיפרד מתכנית שתי המדינות המסוכנת ולקדם תחתיה נורמליזציה והחלו ריבונות ביהודה ושומרון״

חדשות גוש עציון והר חברון חדשות שומרון כתבה ראשית